ПРИМІТКА - пропонуємо вставку сушарки (ганулат), піщано-коричневого кольору, використовується в компресорах пневмосистем.
Це не білі гранули (сода), які використовуються в осушувачах побутових приладів, оскільки вони не підходять для пневматичних систем і викликають корозію компресора за короткий час .
Audi A6/Avant C6 Type 4F, 2005 ab Fgstnr. 4F-5-000001>>
Audi A6/Avant C6 Typ 4F 2006 - 2008
Audi A6/Avant C6 Typ 4F 2009 - 2010
Audi A6 /Avant C6 Typ 4F 2011 ab Fgstnr. 4F-B-000001>>
Audi A6 Allroad Quattro C6 Typ 4F 2007 - 2011
Audi A6/S6 Avant Quattro C6 Typ 4F 2005 ab Fgstnr. 4F-5-000001>>
Audi A6/S6 Avant Quattro C6 Typ 4F 2006 - 2008
Audi A6/S6 Avant Quattro C6 Typ 4F 2009 - 2010
Audi A6/S6 Avant Quattro C6 Typ 4F 2011 ab Fgstnr. 4F-B-000001>>
Важлива інформація
Перед установкою компресора необхідно замінити фільтр і робоче реле (навіть якщо воно все ще працює належним чином) - це також обов'язкова вимога виробника автомобіля.
Переконайтеся, що ви змінили правильне реле. Реле аналогічні.
Після ремонту переконайтеся, що система повністю герметична.
Найпростіший спосіб визначити, чи ваша повітряна система протікає, це дочекатися автоматичного налаштування системи (якщо у вашому автомобілі є така функція). Після цього ви повинні записати всі висоти, від землі до краю крила. Наступного дня перевірте та порівняйте ці висоти. Навіть незначне відхилення від зафіксованих відстаней призводить до остаточного пошкодження компресора та клапанів.
Якщо ви керуєте транспортним засобом із негерметичною підвіскою, компресор працює частіше, ніж зазвичай. Збільшення кількості циклів увімкнення-вимкнення може пошкодити компресор. Компресор не повинен працювати більше 20-30 секунд безперервно.