4858079J60 - МОДЕЛЬ SUZUKI SX4 GY 2006-2014 71768319

4858079J60 - МОДЕЛЬ SUZUKI SX4 GY 2006-2014 71768319

Що Ви шукаєте?

4858079J60 - МОДЕЛЬ SUZUKI SX4 GY 2006-2014 71768319

В наявності
Код товару:
13174141857
11806,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 4858079J60
Оригінальний номер деталі 48580-54L51, 48580-54L50, 48580-54L61, 4858079J50, 71742762, 71747076, 71750795, 71750796, 71768319, 71768345,
Опис
електричний ковш

ціна, зазначена на аукціоні, відноситься до електричного ковша при поверненні старого мистецтва або його ремонті протягом 24 годин.

застосування трансмісії в автомобілях:
  • FIAT SEDICI fy 2006 - 2014
  • SUZUKI SX4 gy 2006-2014
оригінальні номери katalogowe:
  • 71768319
  • 71768345
  • 48580-54L51
  • 71742762
  • 71747076
  • 71750795
  • 71750796
  • 4858079J50
  • 48580-54L50
  • 48580-54L61
  • 4858079J60

симптоми пошкодження рульового механізму:

⦁ стукіт, чутний в рульовому колесі або рульовому колесі;

⦁ відчутні зазори на рульовому колесі;

⦁ блокування рульового колеса в певних положеннях;

⦁ проблеми з гідропідсилювачем керма.

< H1>процес регенерації електричного рульового механізму:
  • оцінка стану трансмісії
  • мийка і піскоструминна обробка
  • Заміна напрямних втулок і регулювання зазору зубчастої рейки
  • Діагностика та ремонт електронних модулів
  • підключення відремонтованої трансмісії до спеціалізованого комп'ютера, що дозволяє додатково діагностувати робочі параметри і виконувати калібрувальні дії
  • < /
фаза випробувань:< / H1>

ми проводимо випробування електричних маглів на випробувальних станціях EPS.

випробувальні станції EPS-це інноваційний інструмент для проведення діагностичного аналізу електронних блоків гідропідсилювача керма

пристрій побудовано для імітації реальних умов транспортного засобу навіть при дорожньому навантаженні, що дозволяє проводити випробування без необхідності установки в транспортному засобі.

конструкція електропідсилювача:
  1. корпус
  2. вхідний вал
  3. датчик крутного моменту
  4. шестерня
  5. двосторонній поршень на зубчастій рейці
  6. блок управління
  7. порожнистий вал
  8. електродвигун
  9. гайка з шарикопідшипниками
  10. < / ol >
час ремонту

час ремонту становить від 6 до 9 годин! Таким чином, за один день ваш рульовий механізм знайде другу молодість і прослужить довгі роки.

Scroll To Top