3M5H 9L440 AD - ІНТЕРКУЛЕР FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004-

3M5H 9L440 AD - ІНТЕРКУЛЕР FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004-

3M5H 9L440 AD - ІНТЕРКУЛЕР FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004-

В наявності
Код товару:
8037276246
7321,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 3M5H 9L440 AD
Виробник деталей NRF
Номери замінних деталей 96689, 30870, 3M5H 9L440 AD, 1231015
Тип автомобіля Легкові автомобілі
Опис

НОВИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖувач ІНТЕРКУЛЕР VW TRANSPORTER T5 MULTIVAN 03-

INTERCOOLER FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004- Producent części NRF

NRF пропонує найякісніші алюмінієві радіатори для більшості марок легкових і комерційних автомобілів на європейському ринку. Усі охолоджувачі виробляються відповідно до найвищих стандартів якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам серцевини з плоскими ребрами, серпантинні серцевини, повні охолоджувачі чи нагрівачі, ви завжди знайдете продукт найвищої якості в NRF.

Радіатори NRF в основному використовуються в автомобільній промисловості, оскільки компанія виробляє запчастини для вантажівок і легкових автомобілів. Але охолоджувачі NRF також успішно використовуються в інших секторах. У Центрі досліджень і розробок системи NRF піддаються детальним тестам, завдяки чому ми гарантуємо їх оптимальну функціональність.

ОРИГІНАЛЬНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ (ІНТЕРКУЛЕР) ВІД ГОЛЛАНДСЬКОЇ КОМПАНІЇ NRF (ЗАВОДСЬКА ЗБІРКА В АВТОМОБІЛЯХ ДЛЯ ПЕРШОЇ СБОРИ)

Ціна магазину 450 злотих

INTERCOOLER FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004-
INTERCOOLER FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004- Typ samochodu Samochody osobowe

ЗАСТОСУВАННЯ:

Виробник Модель Об’єм Паливо Кондиціонер Трансмісія Двигун КВт HP Рік

  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D +/- M/A 9HX (DV6ATED4) 66 89 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D +/- M/A 9HZ (DV6TED4) 80 107 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C -MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D +/- M/A G8DA 80 107 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D +/- M/A G8DB 80 107 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03- ) 1.6 TDCi D +/- M/A HHDA 66 89 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.6 TDCi D + /- M/A HHDA 66 89 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 1.8 TDCi D +/- M/A KKDA 85 114 10/2003 -> 4/2009
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M/A G6DA 100 134 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M/A G6DB 100 134 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M/A G6DD 100 134 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M/A G6DG 100 134 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M/A RHX (DW10BTED) 69 93 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M/A RHX (DW10BTED) 69 93 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M/A RHX (DW10BTED) 69 93 10/2003 ->
  • FORD FOCUS C-MAX (CAP, CB3) (03-) 2.0 TDCi D +/- M/A RHX (DW10BTED) 69 93 10/2003 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M/A 9HX (DV6ATED4) 66 89 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) ) (04-) 1.6 TDCi D +/- M/A 9HZ (DV6TED4) 80 107 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04- ) 1.6 TDCi D +/- M/A G8DA 80 107 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M/A G8DB 80 107 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M/A G8DC 74 99 7 /2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M/A GPDA 66 89 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M/A GPDC 66 89 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M/A HHDA 66 89 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 1.6 TDCi D +/- M/A HHDB 66 89 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04 -) 1.6 TDCi D +/- M/A MTDA 74 99 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/ - M/A G6DA 100 134 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M/A G6DB 100 134 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M/A G6DD 100 134 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M/A G6DE 98 131 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M/A G6DF 98 131 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) (04-) 2.0 TDCi D +/- M/A IXDA 81 109 7/2004 ->
  • FORD FOCUS II (CAP, CB4) ( 04-) 2.0 TDCi D +/- M/A RHX (DW10BTED) 69 93 7/2004 ->

ТЕХНІЧНІ ДАНІ: 

  •  Розміри (В x Ш x Г): 600 x 138 x 50 мм
  •  ОЕ номер:
    • 3M5H 9L440 AD
    • 1231015
    • 1316496
    • 1353523
    • 3M5H 9L440 AE
    •   96689
    • Матеріал: БРЕВЕРЕНИЙ алюміній   
    •  автомобілі з механічною або автоматичною коробкою передач
    • Ілюстративні фотографії
    •  Код товару: 30870 NRF  

    Ми продаємо лише паяні (спечені) охолоджувачі з використанням тієї ж технології, що й оригінальний.

    РАДІАТОР ЗВАРЕНИЙ ЯК ОРИГІНАЛ ДЛЯ ЦЬОГО АВТО. Плоскі труби.

     Охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання

     

    Недоліки:

    • відносно висока вартість виробництва (виробництво вимагає дорогого спеціалізованого обладнання, просторих залів, великого досвіду).

    Переваги: ​​

    • висока жорсткість і довговічність, що важливо для охолоджувачів дизельних двигунів;
    • велика тепловиділяюча поверхня, оскільки овальні трубки постійно з’єднані з ламелями та алюмінієвими сторонами, які також є основами, до яких кріпляться пластикові бачки радіатора за допомогою гумових прокладок типу «O-ring», менш сприйнятливих до пошкоджень, ніж прокладки, що використовуються при установці механічно складених охолоджувачів.

    Остерігайтеся дешевих замінників за підозріло низькими цінами. Пам'ятайте, що поломка в дорозі може обійтися дорожче.

    1. Механічно складані радіатори з круглими трубками

     

    Недоліки:

    • невелика поверхня, що безпосередньо випромінює тепло, завдяки круглому поперечному перерізу трубок;
    • низька жорсткість і, отже, значний ризик протікання через вібрацію від двигуна;
    • необхідність використання високоякісних (нестаріючих) ущільнень для труб через дуже важливу роль, яку відіграють ці ущільнення (яку, на жаль, деякі виробники не поважають або через брак досвіду, або в гонитві за мінімально можливим виробництвом вартість).

     

    Переваги: ​​

    • низька собівартість (круглі труби дешевше овальних, можна використовувати більш просте, а тому дешевше виробниче обладнання, виробництво можна проводити в невеликих приміщеннях).

    Скорочення витрат

    Існує ще одна проблема багатьох китайських радіаторів, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Що ж, через сильну внутрішньокитайську конкуренцію окремі компанії намагаються перемогти своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції чи швидкістю доставки, а ціною. Тому вони скорочують витрати скрізь, де можуть, у тому числі там, де їм це заборонено. Як наслідок, їхні радіатори, порівняно зі встановленими на заводі, часто мають:

    • сердечник зі зменшеною товщиною;
    • менша (навіть на 10-15%) кількість трубок;
    • знижена щільність ламелі.

    І це лише ті «економії», які видно неозброєним оком. Звичайно, можна припустити, що вживаються інші заходи, такі як зменшення товщини стінок труб або використання дешевших (і, отже, зазвичай менш якісних) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів часто вимірюється місяцями, а не роками.

    INTERCOOLER FORD C-MAX FOCUS II 1.6 2.0 TDCi 2004- Numer katalogowy części 3M5H 9L440 AD

    MY CARS рекомендує запчастини NRF

    Scroll To Top