2X 275/40/19 V Sailun ICE BLAZER ALPINE EVO 1-1

2X 275/40/19 V Sailun ICE BLAZER ALPINE EVO 1-1

Що Ви шукаєте?

2X 275/40/19 V Sailun ICE BLAZER ALPINE EVO 1-1

В наявності
Код товару:
12440286604
17078,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Специфікація продукту

сезон: зима

тип транспортного засобу: позашляховий

виробник: Sailun

модель / розмір: 275/40 R19

клас шин: бюджетний - економ - клас (висока якість за доступною ціною)

Індекс вантажопідйомності: 105 - max 925 кг

Індекс швидкості: V - max 240 км/год

додаткова інформація:

гарантія: 10 років з дати покупки

стан шин: абсолютно новий, перший сорт

виробництво: Азіатсько-Китай

Рік випуску: всі пропоновані нами шини абсолютно нові (для нас нові шини не старше 0-12 років, у виняткових випадках 18 місяців, а не 3-5 років, як у інших продавців) і мають повну гарантію виробника.

клас енергоспоживання:

клас зчеплення:

рівень шуму: < /b > 0

клас шуму: 1

детальний опис шини

- за оцінками ADAC, ризик зіткнення і аварії на засніжених і зледенілих дорогах в шість разів вище, ніж влітку. Тому водіям при виборі шин на зиму слід враховувати ті властивості протектора, які гарантують кращу тягу на зимових дорогах.

- при проектуванні асиметричного протектора нової шини інженери Sailun використовували гострі канавки, що забезпечують максимальну кількість" кусаються " країв. При рушанні з місця і гальмуванні їх кількість збільшується на 10%, а при заході в вигини краю вже на 20% більше. Завдяки цьому шина краще проникає в мікроскопічно тонкий шар рідини, що знаходиться на льоду.

- економія палива, яку забезпечить нам навіть самий економічний протектор, є лише промілем витрат, які ми можемо понести на ремонт автомобіля, коли ми не зупинимося вчасно і не зіткнемося з автомобілем, що стоїть перед нами. Тому при виборі нової шини Ми повинні в першу чергу враховувати кілька параметрів протектора, які визначають нашу безпеку.

- поліпшення керованості автомобіля вдалося домогтися за рахунок використання більш жорсткого контуру протектора, який більш ефективно передає сили від краю шини і автомобіль швидше реагує на рух рульового колеса. Низький опір коченню і зниження витрати палива забезпечується використанням нового з'єднання кремнезему в області контакту шини з ободом.

клас паливної ефективності

чим менше опір шини при коченні, тим більше економія палива. Автомобіль на шинах класу паливної ефективності а курить на 7,5% менше, ніж позначено буквою G.

 

клас зчеплення на мокрій дорозі

оцінюється гальмівний шлях від 80 км/год на мокрій дорозі. Легковий автомобіль з опором F в цьому класі зупиниться на 18 м далі від автомобіля на шинах класу зчеплення A.

шум

на маркуванні показані три хвилі. Чим менше їх кількість в чорному кольорі, тим тихіше шина котиться. Поруч з хвилями також дається виміряне значення зовнішнього шуму кочення в децибелах.