основні параметри:
<вулик>
самоклеючий антивібраційний килимок для придушення вібрації, шуму і акустичного резонансу
Матеріал: композит на основі високоякісного бутилкаучуку (бутилкаучуку) і полімерів, посилених алюмінієвою фольгою
товщина у верхній частині штампування: 2,0 мм +/- 0,2 мм
товщина алюмінієвої фольги: 0,1 мм (100 мкм)
кількість в упаковці: 1 рулон
розміри листа в рулоні: 50x400 см / 2,0 м2
вага: 6,10 кг / рулон (3,05 кг/м2)
MLF (коефіцієнт втрат. мох.)- ефективність демпфування вібрації (більше=краще): 0,34
рекомендована температура установки: вище + 15ºC
діапазон температур використання та експлуатації: від-50ºC до +120ºC
висока монтажна гнучкість, висока в'язкість до підкладки і висока ефективність роботи в широкому діапазоні температур
продукт з антикорозійними і ущільнювальними властивостями, водонепроникний, самозатухаючий, не містить бітумних домішок (без смоли і асфальту)
продукт не токсичний, не залишає слідів, не виділяє неприємних запахів, може використовуватися в автомобілебудуванні і в приміщенні
візуальні особливості: алюмінієва фольга в Срібному клорі з квадратними рельєфами, без друку і тиснення
виробляється в Росії компанією "НВО Національна технологія"з використанням технологій і обладнання німецької фірми" Baumuller "
застосування в автомобілі: для звукоізоляції всіх елементів кузова-Двері, багажник, дах, підлога, колісні арки, крила, люк двигуна і багажника, пластмаси, елементи оббивки і т. д. < / Лі>
Ціна за упаковку-1 рулон розміром 50x400 см (2 м2)
вулик>
віброгасильні матеріали марки VIBROFILTR нетоксичні і безпечні у використанні відповідно до вимог Європейського союзу (ЄС). Ці продукти мають схвалений в країнах ЄС позитивний результат лабораторних випробувань, що підтверджує відповідність вимогам Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського парламенту і Ради від 18.12.2006 R - REACH (Registration, Evaluation, Authorization and Restriction of Chemicals).е>
монтаж
звукоізоляційні мати Vibrofiltr Silver є самоущільнюючими, гнучкими і легко наносяться на поверхні плоскої або складної форми. Вони можуть бути встановлені в широкому діапазоні температур без попереднього нагрівання, однак найбільш зручна установка досягається при температурі навколишнього середовища вище +15ºC. Обклеювана поверхня повинна бути сухою, чистою і дуже добре знежиреною. Щоб максимально використати демпфуючі властивості, при монтажі килимок повинен бути міцно притиснутий, наприклад, валиком (валиком), щоб він щільно прилягав до всієї поверхні демпфируемого підстави без створення простору з бульбашками повітря. Еластичний бутил-полімерний шар володіє самоуплотняющимися і самовідновлюються властивостями, завдяки чому адгезія матеріалу до основи значно збільшується з плином часу.е>
ефективність придушення < /b >
при глушінні автомобіля бажаний ефект досягається за рахунок звукоізоляції його салону і, перш за все, за рахунок значного зменшення (загасання) амплітуди механічних коливань металевих і пластикових елементів кузова і кабіни автомобіля. Для цього на демпфіруемие елементи застосовуються гнучкі і злегка пружні матеріали (наприклад, на основі бутилового каучуку), в структурі яких є великі втрати механічної енергії через внутрішнього тертя. В результаті енергія вібрації поглинається демпфуючим матеріалом і перетворюється в нього в тепло. Здатність даного матеріалу поглинати енергію механічних коливань залежить від багатьох факторів, включаючи, але не обмежуючись, його конструкцію, хімічний склад, вагу, товщину і т. д. це визначає
коефіцієнт механічних втрат < /b >
(Mechanical loss Factor - MLF), який є одним з найбільш важливих параметрів, на який слід звертати увагу при виборі матеріалів, що знижують вібрацію. Цей коефіцієнт виражається чисельно в діапазоні 0,00-1,00 для певної частоти і температури (чим вище значення коефіцієнта MLF, тим вище здатність матеріалу гасити коливання). Щоб відчутно знизити шум і вібрацію всередині автомобіля, слід вибирати матеріали з максимально можливим значенням коефіцієнта механічних втрат (бажано вище 0,20). При демпфуванні елементів кузова автомобіля важливий також можливий низька вага демпфуючого матеріалу, який часто не поєднується з максимальною ефективністю демпфування. Таким чином, слід шукати найбільш вигідний компроміс між високим значенням коефіцієнта механічних втрат (MLF) при одночасному низькій вазі матеріалу і адекватною для цього ціною. В автомобільній аудіоіндустрії при загасанні автомобільних дверей, в яких будуть працювати гучномовці, практикується" закриття " заводських технологічних отворів шляхом заклеювання їх звукоізоляційним килимком (створення герметичної акустичної камери). У цих місцях найкраще підійдуть мати з високим коефіцієнтом MLF, помірною вагою і мають одночасно більш товсту алюмінієву фольгу (100 мкм і більше), яка забезпечує більшу жорсткість і стійкість поверхні над заклеєними технологічними отворами.е>
як ефективно відключити автомобіль ?
найвищий рівень звукоізоляції салону автомобіля може бути досягнутий тільки шляхом комплексного звукоізоляції (демпфірування і акустичної ізоляції і відключення звуку) всіх ключових елементів кузова і інтер'єру, шляхом монтажу на ці елементи шарами (по можливості і доступному простору) трьох різних видів найбільш ефективних матеріалів вищого класу, де кожен з них володіє різними акустичними властивостями, працює в різному частотному діапазоні і виконує різну роль. Це:
<вулик>
високоефективні антивібраційні матеріали, що пригнічують вібрації і резонанси елементів кузова, а також додатково ізолюючі інтер'єр від зовнішнього шуму-високоякісні мати на основі бутилу, алюмінію і полімерів з максимально високим значенням MLF (наприклад, звукоізоляційні мати Vibrofiltr Pro),
Пінна ізоляція-звукові бар'єри із закритою коміркою, що блокують проникнення дорожнього шуму в салон і додатково термічно ізолюючі інтер'єр від надмірного нагрівання і швидкого охолодження (наприклад, гумові піни Vibrofiltr Flex, поліетиленові піни Vibrofiltr ECO),
м'які, пористі звукопоглинальні матеріали зі структурою відкритих і частково закритих осередків, які, крім звукопоглинальних властивостей, одночасно виконують роль прокладок для амортизації і демпфування резонансів пластикових елементів оббивки і зменшують тріск і скрип цих елементів (наприклад, поліуретанові звукопоглинальні піни Vibrofiltr Autoshim 5/10, Vibrofiltr Autoshim Wave 15, звукопоглинальні войлоки на основі пресованого нетканого Vibrofiltr felt Acoustic).Чи>
вулик>