Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
AcToGo — це світовий бренд, який гарантує якість та ефективність.
AcToGo – це холодоагент, розроблений американськими вченими , який є прямою заміною фреону, що використовується в системах кондиціонування повітря автомобілів у всі автомобілі вироблені в роки з 1993 по 2016 рік.
AcToGo унікальний тим, що містить AcToGo Oil Top , яке є синтетичним мастилом, яке підвищує ефективність і безпеку компресора . Це покращує його змащувальні властивості, таким чином краще розсіюючи тепло, що утворюється під час роботи компресора, що знижує ризик виходу компресора з ладу.
AcToGo є продуктом найвищої якості , який гарантує, що він не пошкодить жодну частину системи кондиціювання повітря.
На 40% ефективніший і крім того, він не руйнує озоновий шар і не сприяє глобальному потеплінню.
Упаковка відповідає 453 г R-134a.
Набір із 2 холодоагентів AcToGo 900 г, заправна трубка з манометром.
Найважливіше для кожного, хто хоче самостійно заправити кондиціонер у своєму автомобілі, — переконатися, що цей фактор не спричинить збій системи та високу вартість ремонту.
Ми це знаємо.
Ось чому так важливо, щоб фактор відповідав відповідним критеріям , таким як змішуваність з усіма типами масел, забезпечувала належне змащування компресора, ефективність робочих параметрів - відповідний тиск і багато інших... і все це складається зі спеціально розробленого хімічного складу даного продукту.
A/C To Go SPECIAL FORMULA спеціальний рецепт, розроблений американськими вченими, щоб вам не потрібно було турбуватися про кондиціонер у вашому автомобілі.
У набір входить наповнювальний шланг кондиціонера зі швидкісним з’єднувачем низького тиску.
Швидкий з’єднувач виготовлено з металу ( не ПЛАСТИКУ !!), що робить його безпечнішим і забезпечує кращу герметичність.
Манометр відповідного класу забезпечує точні показники тиску та стійкий до «стрибків» тиску.
Гумовий шланг забезпечує захист від тиску до понад 100 бар , тож ми можемо безпечно наповнити систему.
Для того, щоб холодоагент із балончика всмоктувався, необхідно під’єднати комплект на стороні всмоктування системи кондиціювання повітря. У системі є два сервісних порти: всмоктування і нагнітання. Кабель A/C To Go розроблено таким чином, що його з’єднання підходить лише на стороні всмоктування, тож нам не потрібно турбуватися, що ми під’єднаємо комплект на стороні тиску та ризикувати ситуацією, коли холодоагент із системи кондиціонування повітря буде закачуватися в коробку.
Якщо ви підозрюєте, що в системі кондиціонування повітря є витік, ви можете використати герметик A/C To Go HYPERION перед заповненням. Він гарантує постійну герметизацію витоку та на 100% безпечний (не містить полімерів), тому ви можете бути впевнені, що він не пошкодить жодного елемента системи кондиціонування.
1. Під’єднайте заливну трубку до сервісного порту кондиціонера, а потім до балончика, не проколюючи його. Увімкніть кондиціонер і встановіть мінімальну температуру.
2. Закручуючи вентиль, проколюємо балончик і, відкручуючи його, повільно наповнюємо кондиціонер, поки не запуститься компресор.
3. Після ввімкнення компресора продовжуйте наповнювати, доки тиск не досягне 25-55 PSI. Що ми детально пояснюємо в таблиці нижче.
4. Після досягнення відповідного тиску закрийте вентиль на балончику та від’єднайте набір від системи.
Професійне навчальне відео та багато інших порад щодо автомобільного кондиціонера можна знайти за посиланням:
https://www.youtube.com/watch ?v= OZsOL_DzXoM - Польща
https://youtu.be/6-VNyBB4spE - Польща
https:/ /youtu. be/H3IA6uUFAWQ - Чеська Республіка
https://youtu.be/IY9BY01W3Vk - Чеська Республіка
Таблиця правильного тиску в системі кондиціонування повітря по відношенню до температури навколишнього середовища.
Як читати таблицю:
Залежно від зовнішньої температури під час заповнення правильний тиск на манометрі може змінюватися. Це приклад таблиці температур. Звичайно, ми можемо натиснути на температуру нижче 18°C, але манометр покаже тиск нижче 25 PSI.
Стовпець A вказує на навколишню (зовнішню) температуру, тоді як стовпець B вказує на діапазон тиску, в якому повинна перебувати стрілка манометра після належного заповнення.
Приклад:
Якщо зовнішня температура становить 25°C, манометр має бути в діапазоні 40–50 PSI. Немає значення, 41 чи 49 PSI, обидва тиски працюватимуть нормально.
Професійне навчальне відео та багато інших порад щодо автомобільного кондиціонера можна знайти за такими посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v= OZsOL_DzXoM - Польща
https://youtu.be/6-VNyBB4spE - Польща
https://youtu. be/H3IA6uUFAWQ - Чеська Республіка
https://youtu.be/IY9BY01W3Vk - Чеська Республіка
У деяких випадках буде необхідно використовувати адаптер . Доступний на інших наших аукціонах
Зазвичай використовується для моделей автомобілів Renault:
Адаптер також дозволяє доливати холодоагент AcToGo у вищезазначені автомобілі та вводити герметик .
Як визначити, чи потрібне зменшення в нашому Renault: