світ спортивного туризму змінився: їдь довше, їдь далі, їдь безпечніше.
ROADTEC 01 є провідним продуктом Metzeler в сегменті спортивного туризму, від радіальних до X-Ply, з акцентом на поліпшення зчеплення з дорогою на мокрій і з низьким коефіцієнтом тертя, збільшення пробігу і високий ступінь адаптації до різних мотоциклів, стилям їзди і умови.е>
зчеплення на всіх видах асфальту. покращене комплексне рішення, яке покращує хімічну адгезію і адгезійні властивості у всіх різних ситуаціях. Наш запатентований процес змішування забезпечує більш однорідне з'єднання, яке підкреслює хімічні властивості і забезпечує більшу стійкість до процесу зносу. Радіальні Фасади повністю виготовлені з кремнезему, тому вони забезпечують відмінну хімічну адгезію в поєднанні з механічною рукояткою, створюваної системою канавок. Задні балки мають двокомпонентну компоновку, в якій Центральна планка покриває близько 20% ширини шини, а решта 80% рівномірно розподілені між двома важелями. Центральна смуга має збалансовану суміш кремнезему і сажі для підвищення стабільності на високих швидкостях, розсіювання тепла і забезпечення балансу між зносостійкістю і адгезією. Повний кремнезем на плечі схожий на передній; у поєднанні з канавкою протектора він також забезпечує чудове зчеплення на поверхнях з низьким тертям. Застосування аналогічної суміші на передніх і задніх плечах забезпечує однорідне відчуття контакту з худим. Схема Cap & amp; Base, що містить тонкий шар середньої суміші, що простягається під плечовою сумішшю, забезпечує правильний розподіл тепла. Всі радіальні ROADTEC 01 з'єднані зі сталевою стрічкою Metzeler 0° Interact, що сприяє як точності водіння, так і великому пробігу. Передня і задня частини ROADTEC 01 X-Ply містять унікальне з'єднання на основі сажі з вмістом кремнезему близько 30%, яке використовує тепло, що виділяється конструкцією, для досягнення оптимальної робочої температури і забезпечує найкраще зчеплення на сухій поверхні. Спеціальні смоли підвищують рухливість суміші і адгезійні властивості, забезпечуючи неперевершену вологу адгезію.Чи>
безпека на вологих і з низьким коефіцієнтом тертя поверхнях . на ROADTEC 01 Metzeler розробив нову концепцію конструкції протектора, яка може поліпшити механічну тягу з чітко видимою перевагою при прискоренні і гальмуванні. Передня шина має велику кількість поперечних канавок, які захоплюють асфальт як окремі елементи і збільшують кількість води, що відводиться. Задні шини мають як довгі, так і короткі канавки з протилежними напрямками і різними функціями. При гальмуванні короткі канавки запобігають бічний рух і підвищують стійкість мотоцикла. При прискоренні довгі канавки збільшують адгезію суміші, особливо на поверхнях з низьким тертям. Орієнтація канавок також сприяє збільшенню пробігу: і конструкція канавки, і хід були налаштовані так, щоб використовувати високе співвідношення суші і моря і велика кількість гуми при контакті з землею. У той же час орієнтація канавки відповідає напрямку лінії хвилі зносу, забезпечуючи Регулярний знос протектора і дозволяючи конструкції протектора тривати до самого кінця терміну служби шини. Форма і планування, крім того, що є відмінною рисою дизайну протектора ROADTEC 01, вносять значний вклад в максимізацію рівня відведення води і механічного тертя.Чи>
форма хвилі і узгодженість продуктивності . ROADTEC 01 збільшив пробіг на 10% порівняно з ROADTEC Z8 INTERACT. Інноваційні профілі створюють коротку і широку область сліду, яка зменшує знос суміші і збільшує регулярність зносу. Контактна нашивка ROADTEC 01 коротша, ширша і має більшу площу в порівнянні з ROADTEC Z8 INTERACT, що дає два основних ефекти:
Робоча зона ROADTEC 01 включає в себе більшу кількість канавок і кромок, одночасно стикаються з дорогою, що покращує механічне зчеплення, дренаж і відчуття безпеки; він також забезпечує більше гуми при контакті з землею, особливо під час пісного грунту, забезпечуючи кращу хімічну адгезію з самого початку худорлявості./ li & gt;
зниження ковзання суміші, значно уповільнює процес зносу гуми.Чи>
маса мотоцикла і сили прискорення розподіляються по більш широкій поверхні, зменшуючи напругу суміші і перегрів.Чи>
стабільність і точність траєкторії. відповідні конструкції, що характеризуються адаптивним поведінкою, незалежно від мотоцикла або стилю їзди. Конструкції ROADTEC 01 включають більш гнучкі чорнило (в порівнянні з ROADTEC Z8 INTERACT), що дозволяє деформувати суміш, щоб забезпечити механічне зчеплення, збільшити зчеплення з асфальтом і полегшити поглинання нерівностей на дорозі (плями, нерівності, бруківка). Metzeler використовує всі технологічні пропозиції в різних додатках, щоб забезпечити найкраще рішення, що відповідає цільовим характеристикам продукту, тому використовуються як радіальні, так і X-Ply конструкції в поєднанні зі сталевими регульованими стрічками або 0° з технологією Interact. Конструкція під кожен розмір серії ROADTEC 01 адаптована з точки зору конструкції і матеріалу до конкретних потреб кожного обладнання.Чи>
вулик>