⦁ стукіт, чутний в рульовому колесі або рульовому колесі;
⦁ відчутні зазори на рульовому колесі;
⦁ блокування рульового колеса в певних положеннях;
⦁ проблеми з гідропідсилювачем керма.е>
< H1>процес регенерації електричного рульового механізму:
оцінка стану трансмісії
мийка і піскоструминна обробка
Заміна напрямних втулок і регулювання зазору зубчастої рейки
Діагностика та ремонт електронних модулів
підключення відремонтованої трансмісії до спеціалізованого комп'ютера, що дозволяє додатково діагностувати робочі параметри і виконувати калібрувальні дії
< /
фаза випробувань:< / H1>
ми проводимо випробування електричних маглів на випробувальних станціях EPS.
випробувальні станції EPS-це інноваційний інструмент для проведення діагностичного аналізу електронних блоків гідропідсилювача керма
пристрій побудовано для імітації реальних умов транспортного засобу навіть при дорожньому навантаженні, що дозволяє проводити випробування без необхідності установки в транспортному засобі.е>
конструкція електропідсилювача:
корпус
вхідний вал
датчик крутного моменту
шестерня
двосторонній поршень на зубчастій рейці
блок управління
порожнистий вал
електродвигун
гайка з шарикопідшипниками
< / ol >
час ремонту
час ремонту становить від 6 до 9 годин! Таким чином, за один день ваш рульовий механізм знайде другу молодість і прослужить довгі роки.е>