НОВИЙ ІНТЕРКУЛЕР ПОВІТРЯ AUDI A3 LEON BORA GOLF IV NRF
NRF пропонує найякісніші алюмінієві радіатори для більшості марок легкових і комерційних автомобілів на європейському ринку. Усі охолоджувачі виробляються відповідно до найвищих стандартів якості ISO 9001, TS 16949. Незалежно від того, чи потрібні вам серцевини з плоскими ребрами, серпантинні серцевини, повні охолоджувачі чи нагрівачі, ви завжди знайдете продукт найвищої якості в NRF.
Радіатори NRF в основному використовуються в автомобільній промисловості, оскільки компанія виробляє запчастини для вантажівок і легкових автомобілів. Але охолоджувачі NRF також успішно використовуються в інших секторах. У Центрі досліджень і розробок системи NRF піддаються детальним тестам, завдяки чому ми гарантуємо їх оптимальну функціональність.
ОРИГІНАЛЬНИЙ ПОВІТРЯНИЙ ОХОЛОДЖУВАЧ (ІНТЕРКУЛЕР) ВІД ГОЛЛАНДСЬКОЇ КОМПАНІЇ NRF (ЗАВОДСЬКА ЗБІРКА В АВТОМОБІЛЯХ ДЛЯ ПЕРШОГО МОНТАЖУ)
Ціна магазину 400 злотих
ЗАСТОСУВАННЯ:
Виробник Модель Об’єм Паливо Кондиціонер Трансмісія Двигун КВт HP Рік
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/A AGU 110 148 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/A AJQ 132 177 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/A APP 132 177 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/ A AQA 110 148 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/A ARX 110 148 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/A ARY 132 177 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/A ARZ 110 148 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/A AUM 110 148 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.8 T G +/- M/A AUQ 132 177 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96- ) 1.9 TDi D +/- M/A AGR 66 89 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.9 TDi D +/ - M/A AHF 81 109 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.9 TDi D +/- M/A ALH 66 89 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.9 TDi D +/- M/A ASV 81 109 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.9 TDi D +/- M/A ASZ 96 129 9/1996 ->
AUDI A 3 / S 3 (8L) (96-) 1.9 TDi D +/- M/A ATD 74 99 9/1996 ->
SEAT LEON (1M1) (99-) 1.8 T G +/- M AJQ 132 177 3/2000 ->
SEAT LEON (1M1) (99-) 1.8 T G +/- M APP 132 177 8/1999 ->
SEAT LEON (1M1) (99-) 1.8 T G +/- M ARY 132 177 9/2000 ->
SEAT LEON (1M1) (99-) 1.8 T G +/- M AUQ 132 177 9/2000 ->
SEAT TOLEDO II (1M2) (98-) 1.8 T G +/- M AJQ 132 177 3/2000 ->
SEAT TOLEDO II (1M2) (98-) 1.8 T G +/- M APP 132 177 8/1999 ->
SEAT TOLEDO II (1M2) (98-) 1.8 T G +/- M ARY 132 177 9/2000 ->
SEAT TOLEDO II (1M2) (98-) 1.8 T G +/- M AUQ 132 177 9/2000 ->
SKODA OCTAVIA I (1U) (96-) 1.8 T G +/- M/A AUQ 132 177 4/1999 ->
SKODA OCTAVIA I TOUR (1U) ( 04-) 1.8 T G +/- M/A AUQ 132 177 4/1999 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.8 T G +/- M/A AGU 110 148 9/2000 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.8 T G +/- M/A ARX 110 148 9/2000 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.8 T G +/- M/A AUM 110 148 9/2000 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.8 T G +/- M/A AUQ 132 177 5/2002 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A AGR 66 89 10/1998 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A AHF 81 109 9/1998 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A AJM 85 114 11/1998 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A ALH 66 89 9/1998 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A ASV 81 109 5/2000 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A ASZ 96 129 5/2000 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A ATD 74 99 5/2000 ->
VOLKSWAGEN BORA (1J) (99-) 1.9 TDi D +/- M/A AUY 85 114 5/2000 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.8 T G +/- M/A AGU 110 148 10/1997 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.8 T G +/- M ARZ 110 148 5/1999 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.8 T G + /- M/A AUM 110 148 9/2000 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.8 T G +/- M AUQ 132 177 6/2001 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A AAZ 55 74 10/1997 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A AGR 66 89 10/1997 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A AHF 81 109 10/1997 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A AJM 85 114 5/1999 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A ALH 66 89 10/1997 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A ASV 81 109 5/2000 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A ASZ 96 129 4/2001 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) (97-) 1.9 TDi D +/- M/A ATD 74 99 2/2000 ->
VOLKSWAGEN GOLF IV (1J) ( 97-) 1.9 TDi D +/- M/A AUY 85 114 1/2000 ->
ТЕХНІЧНІ ДАНІ:
Розміри (В x Ш x Г): 185 x 188 x 85 мм
ОЕ номер:
1J0.145.803 A
1J0.145.805 B
1J0.145.805 D
1J0.145.803 F
1J0.145.803 S
1J0.145.803 H
96847
Матеріал: БРЕВЕРЕНИЙ алюміній
автомобілі з механічною або автоматичною коробкою передач
Ілюстративні фотографії
Код товару: 30847 NRF
Ми продаємо лише паяні (спечені) охолоджувачі з використанням тієї ж технології, що й оригінальний.
РАДІАТОР ЗВАРЕНИЙ ЯК ОРИГІНАЛ ДЛЯ ЦЬОГО АВТО. Плоскі труби.
Охолоджувачі, виготовлені за технологією спікання
Недоліки:
відносно висока вартість виробництва (виробництво вимагає дорогого спеціалізованого обладнання, просторих залів, великого досвіду).
Переваги:
висока жорсткість і довговічність, що важливо для охолоджувачів дизельних двигунів;
велика тепловиділяюча поверхня, оскільки овальні трубки постійно з’єднані з ламелями та алюмінієвими сторонами, які також є основами, до яких кріпляться пластикові бачки радіатора за допомогою гумових прокладок типу «O-ring», менш сприйнятливих до пошкоджень, ніж прокладки, що використовуються при установці механічно складених охолоджувачів.
Остерігайтеся дешевих замінників за підозріло низькими цінами. Пам'ятайте, що поломка в дорозі може обійтися дорожче.
Механічно складані радіатори з круглими трубками
Недоліки:
невелика поверхня, що безпосередньо випромінює тепло, завдяки круглому поперечному перерізу трубок;
низька жорсткість і, отже, значний ризик протікання через вібрацію від двигуна;
необхідність використання високоякісних (нестаріючих) ущільнень для труб через дуже важливу роль, яку відіграють ці ущільнення (яку, на жаль, деякі виробники не поважають або через брак досвіду, або в гонитві за мінімально можливим виробництвом вартість).
Переваги:
низька собівартість (круглі труби дешевше овальних, можна використовувати більш просте, а тому дешевше виробниче обладнання, виробництво можна проводити в невеликих приміщеннях).
Скорочення витрат
Існує ще одна проблема багатьох китайських радіаторів, навіть якщо вони призначені для найменш вимогливих автомобілів. Що ж, через сильну внутрішньокитайську конкуренцію окремі компанії намагаються перемогти своїх конкурентів не якістю, широтою пропозиції чи швидкістю доставки, а ціною. Тому вони скорочують витрати скрізь, де можуть, у тому числі там, де їм це заборонено. Як наслідок, їхні радіатори, порівняно зі встановленими на заводі, часто мають:
сердечник зі зменшеною товщиною;
менша (навіть на 10-15%) кількість трубок;
знижена щільність ламелі.
І це лише ті «економії», які видно неозброєним оком. Звичайно, можна припустити, що вживаються інші заходи, такі як зменшення товщини стінок труб або використання дешевших (і, отже, зазвичай менш якісних) ущільнень. Це пояснює, чому довговічність дешевих кулерів часто вимірюється місяцями, а не роками.