1. Тонка робота: порівняно з традиційним язичковим клапаном площа кінчика язика подвоєна. Збільшений низ, сильніші середні та подовжені верхні.
2. Довгий термін служби: пелюстки язичкової системи рухаються лише на половину відстані, тому вони зазвичай зношуються менше, ніж язичкові пелюстки традиційної язичкової конструкції, тому термін служби довший.
3. Характеристики: повністю нова система смоли з пластівців очерету, вуглецеве волокно та укладка. Попередньо вигнута язичкова пелюстка забезпечує краще прилягання до кінчика. Ширша очеретяна клітка для максимального потоку повітря.
4. Покращений повітряний потік: загальна площа наконечника язичка збільшена на 10,5%, що призвело до збільшення загального повітряного потоку. Форма аеродинамічного профілю додана на кінчик клітки для збільшення швидкості повітря із зовнішніх портів.
5. Безпечна конструкція: безгвинтова конструкція усуває ризик проходження гвинтів через двигун; Безгвинтова конструкція дозволяє надшвидко змінювати пелюстки очерету.
Специфікація:
Тип елемента: система герконових клапанів
Матеріал: ABS
OE: V4145
Збірка: підходить для YFS200 1987-2006 США
Опис:
Унікальна конструкція язичкової системи має вдвічі більшу площу кінчика язика порівняно зі звичайним дизайном язика. Це має дві основні переваги: 1) Пелюстки очерету проходять лише половину відстані, ніж звичайна конструкція очерету, щоб досягти того самого потоку повітря. 2) Оскільки язичкові пелюстки повинні пройти лише половину відстані зі звичайною язичковою конструкцією, існує більша ймовірність того, що вони повністю розкриються, а також більша ймовірність герметизації в закритому стані. Очеретяна пелюстка ніколи не закривається в класичному розумінні, тому що вона завжди в русі. Розглянемо це: двигун, що працює на 8000 об/хв, змушує пелюстку очерету відкриватися та закриватися 133 рази за одну секунду. Цей факт проливає світло на ще одну перевагу. Оскільки пелюстки проходять лише половину відстані, вони зазвичай служать довше, оскільки зношуються менше, ніж пелюстки з очерету у звичайній конструкції з очерету.
Тонка робота:
Подвоєна площа кінчика очерету порівняно зі звичайним дизайном очерету.
Збільшений низ, сильніші середні та подовжені верхні.
Більша ефективність завдяки зменшенню руху язичкових пелюсток.
Більший потік повітря означає більше потужності.
Зменшене споживання очеретяних пластівців.
Конструкція без болтів усуває ризик проходження болтів через двигун.
Безгвинтова конструкція дозволяє надшвидко змінювати пелюстки очерету.
Характеристики:
Абсолютно нова система смоли з пластівців очерету, вуглецеве волокно та укладка.
Попередньо вигнута язичкова пелюстка забезпечує краще прилягання до кінчика.
Ширша очеретяна клітка для максимального потоку повітря.
Загальна площа кінчика очерету зросла на 10,5%, що призвело до збільшення загального потоку повітря.
На кінчику клітки додано форму крила для збільшення швидкості повітря із зовнішніх портів.
Довгі язичкові упори додано до поступового зменшення швидкості кінчика пелюстки, щоб збільшити довговічність пелюстки.
Зменшена лобова площа центрального крила на 15,6% у поєднанні з більш аеродинамічною формою.