| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | 1618200286211 |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | 1618200286211 |
1. Це швидкий і акуратний спосіб встановити регулятор байпасу для заміни LS або перетворення паливного впорскування. Набори зібрані з нових, відмінних деталей.
2. У комплект входить фільтр-редуктор типу OE 1999-2004 рр. випуску для C5 Corvette і набір перехідників АН-6. Комбінація паливного фільтра та байпасного регулятора забезпечує тиск 58 PSI (4 БАР) у паливну рампу та повертає невикористаний газ у бак.
3. Цей набір включає AN‑6 адаптерні фітинги для 3/8-дюймових портів подачі та 5/16-дюймових зворотних портів; вони міцніші та надійніші, ніж оригінальні пластикові засувки, і не потребують спеціальних інструментів для від’єднання. У розетці використовується швидкий роз’єм 3/8 дюйма та роз’єм AN‑6 (–6AN).
4. Ваш електричний паливний насос працює безперервно, і цей байпасний регулятор пропускає надлишок палива назад у бак, щоб насос міг вільно працювати. (Редуктор «мертва голова» створює зворотний тиск на паливний насос, що може спричинити знос і передчасний вихід з ладу.) Цей фільтр-редуктор зазвичай встановлюється біля бака, тому потрібна лише коротка зворотна лінія.
5. Ідеально підходить для модернізації системи вприскування палива (EFI/FI) і для заміни на сучасні двигуни, такі як GM Gen III і Gen IV V8 з робочим об’ємом 4,8, 5,3, 6,0 і 6,2: LS1, LS2, LS3, L76, L98, L77, LY6, LFA, LZ1, LY2, L20, LH6, LS4, LSX тощо. Також використовується в заміні V6 LSX.
6. Підходить для первинного заправлення новими LT1. Не підходить для 1990-х років LT1. Не рекомендується для установки подвійного насоса. Не підходить для застосувань із турбонаддувом або наддувом, які вимагають еталонного вакууму.