1608701380 - МОДЕЛЬ CITROEN PEUGEOT 1611683780

1608701380 - МОДЕЛЬ CITROEN PEUGEOT 1611683780

Що Ви шукаєте?

1608701380 - МОДЕЛЬ CITROEN PEUGEOT 1611683780

В наявності
Код товару:
13174289419
11806,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 1608701380
Номери замінних деталей 4000VV, 4000wh, 4000XC, 4001ZC, 4001VG, 4001wc, 4001FC, 4001WL, 4001F8, 4001.G2, 4001A2,, 4001LA, 4001.WA, 4001.WF, 4001LE, 4001C3, 4001ls, 4001VF, 400143,
Оригінальний номер деталі 690000113, 1608695280, 1611683780, 1611683980, 6700002166, 6900001924, 9670471580, 9680969080, 9684390180,
Опис
електричний ковш

ціна, зазначена на аукціоні, відноситься до електричного ковша при поверненні старого мистецтва або його ремонті протягом 24 годин.

застосування трансмісії в автомобілях:
  • CITROEN C3 PICASSO 2008 - 2017
  • PEUGEOT 207 2007 - 2015
  • PEUGEOT 207 CC 2007-2015
  • PEUGEOT 207 SW 2007-2013

оригінальні номери katalogowe:
  • 1608701380
  • 4000VV
  • 690000113
  • 6900001924
  • 9680969080
  • 4001F8
  • 4001.G2
  • 4001A2
  • 4000wh
  • 4001.WF
  • 1608695280
  • 400143
  • 4001LE
  • 4001C3
  • 4000XC
  • 4001ls
  • 9684390180
  • 1611683780
  • 6700002166
  • 9670471580
  • 4001ZC
  • 4001LA
  • 4001.WA
  • 1611683980
  • 4001VG
  • 4001wc
  • 4001FC
  • 4001VF
  • 4001WL

симптоми пошкодження рульового механізму:

⦁ стукіт, чутний в рульовому колесі або рульовому колесі;

⦁ відчутні зазори на рульовому колесі;

⦁ блокування рульового колеса в певних положеннях;

⦁ проблеми з гідропідсилювачем керма.

< H1>процес регенерації електричного рульового механізму:
  • оцінка стану трансмісії
  • мийка і піскоструминна обробка
  • Заміна напрямних втулок і регулювання зазору зубчастої рейки
  • Діагностика та ремонт електронних модулів
  • підключення відремонтованої трансмісії до спеціалізованого комп'ютера, що дозволяє додатково діагностувати робочі параметри і виконувати калібрувальні дії
  • < /
фаза випробувань:< / H1>

ми проводимо випробування електричних маглів на випробувальних станціях EPS.

випробувальні станції EPS-це інноваційний інструмент для проведення діагностичного аналізу електронних блоків гідропідсилювача керма

пристрій побудовано для імітації реальних умов транспортного засобу навіть при дорожньому навантаженні, що дозволяє проводити випробування без необхідності установки в транспортному засобі.

конструкція електропідсилювача:
  1. корпус
  2. вхідний вал
  3. датчик крутного моменту
  4. шестерня
  5. двосторонній поршень на зубчастій рейці
  6. блок управління
  7. порожнистий вал
  8. електродвигун
  9. гайка з шарикопідшипниками
  10. < / ol >
час ремонту

час ремонту становить від 6 до 9 годин! Таким чином, за один день ваш рульовий механізм знайде другу молодість і прослужить довгі роки.

Scroll To Top