ПРИЗНАЧЕННЯ
FORD TRANSIT 2,0 TDCI 115-130KM
FORD MONDEO MK3 MKIII 2,0 TDCI
І З Н/В КАТАЛОЗІ
ЗАСТОСУВАННЯ ГЕНЕРАТОР М-КИ
VISTEON
BOSCH -ДОСТУПНО НА ІНШОМУ АУКЦІОНІ
ВІЛЬНЕ КОЛЕСО ДЛЯ ЗМІНИ РОЛИКА ГЕНЕРАТОРА
ЗАСТОСУВАННЯ
), FORD MONDEO MK III (B5Y)
2.0 16V DI / TDDi / TDCi (2000.11 - 2007.08); 1998.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Двигун: D5BA; SDBA
2.0 16V TDDi / TDCi (2000.11 - 2007.08); 1998.00 ccm - 115.00 KM/85.00 квт; Двигун: D6BA; HJBA; HJBB; HJBC
2.0 TDCi (2001.10 - 2007.08); 1998.00 ccm - 130.00 KM/96.00 квт; Двигун: FMBA; N7BA
2.2 TDCi (2004.09 - 2007.08); 2198.00 ccm - 155.00 KM/114.00 kW; Двигун: QJBA; QJBB
2.0 TDCi (2003.02 - 2005.06); 1998.00 ccm - 125.00 KM/92.00 квт; Двигун:
), FORD MONDEO MK III універсал (BWY)
2.0 16V DI / TDDi / TDCi (2000.11 - 2007.08); 1998.00 ccm - 90.00 KM/66.00 квт; Двигун: D5BA; SDBA
2.0 16V TDDi / TDCi (2000.11 - 2007.08); 1998.00 ccm - 115.00 KM/85.00 квт; Двигун: D6BA; HJBA; HJBB; HJBC
2.0 TDCi (2001.10 - 2007.08); 1998.00 ccm - 130.00 KM/96.00 квт; Двигун: FMBA; N7BA
2.2 TDCi (2004.09 - 2007.08); 2198.00 ccm - 155.00 KM/114.00 kW; Двигун: QJBA; QJBB
), FORD MONDEO MK III седан (B4Y)
2.0 16V DI / TDDi / TDCi (2000.11 - 2007.08); 1998.00 ccm - 90.00 KM/66.00 квт; Двигун: D5BA; SDBA
2.0 16V TDDi / TDCi (2000.11 - 2007.08); 1998.00 ccm - 115.00 KM/85.00 квт; Двигун: D6BA; HJBA; HJBB; HJBC
2.0 TDCi (2001.10 - 2007.08); 1998.00 ccm - 130.00 KM/96.00 квт; Двигун: FMBA; N7BA
2.2 TDCi (2004.09 - 2007.08); 2198.00 ccm - 155.00 KM/114.00 kW; Двигун: QJBA; QJBB
2.0 TDCi (2003.02 - 2005.06); 1998.00 ccm - 125.00 KM/92.00 квт; Двигун:
bsg 30-615-014
УВАГА!!! у вас є проблеми з постійною вібрацією поліклинового ременя арматури, що виявляється частим, ніж зазвичай, пошкодженням пружини натяжителя, демпфера вібрації, роликів ?
ви добре переварювали !!!внесіть модифікацію ( переробку ) корпусу генератора, замінивши шків на поворотну муфтунайбільш частою причиною пошкодження навісного обладнання пружини натяжителя ( глушника ) , роликів натяжителя є відсутність поворотної муфти на генераторізаводський генератор в двигуні 2,0 TDCI m-ki VISTEON позбавлений ролика з поворотною муфтою , що призводить до передчасного пошкодження компонентів натяжителя
( демпфер вібрації ременя і пошкодження підшипника натяжного ролика )
для правильного ремонту генератора необхідно видалити горб, розташований на корпусі навколо валу ( фото N 2 ) відсутність коригування вищевказаного дії при безпосередньому прикручуванні ролика призведе до тертя колеса з корпусом або блокування роботи генератора
вищевказаний ремонт - модифікацію рекомендується виконувати в спеціалізованій майстерні по ремонту альтернаторів або досвідченому автомеханіка
не я несу відповідальність за неправильну інтерпретацію зазначеної інформації
генератори нового покоління оснащені роликами з муфтою, про що свідчить їх безаварійність системи натяжителя
( діаметр валу генератора 17 мм, Різьба 1,5)
комплект застосуємо до навісного обладнання
до OE№: xs7e-6a228-ca XS7E-6a228-CB C65-для xs7e-10039-ba xs7e-6a228-CC 1125419 1201181 1124891 1151394 1226637 qcd93 1226638 1329203 1349993 1351731 1594853 dpf35200 30097 030097 tvd1060 80001201 DPV 1041