тестер призначений для перевірки герметичності циліндрів, тобто ступеня зносу циліндрів в двигуні.
дозволяє досліджувати ступінь зносу циліндра шляхом подачі стисненого повітря в циліндр і визначення процентного падіння тиску, викликаного витоками циліндра.е>
несправності, виявлені тестером:
пошкоджена прокладка під головкою-повітря виходить через сусідній циліндр або через систему охолодження,
пошкоджені поршневі кільця-повітря виходить через Картер,
несправний всмоктуючий або випускний клапан-повітря виходить через впускний або випускний колектор,
в комплекті:
тестер оснащений двома манометрами і регулювальною ручкою, з швидкороз'ємним кабелем
гнучкий кабель 0,5 з швидкороз'ємним кабелем
адаптери (2 шт.) М14 і М18
інструкція з вимірювання:
запустіть двигун і дочекайтеся досягнення нормальної робочої температури.
вимкнути двигун. Зніміть свічки запалювання та кришку радіатора, зніміть корпус повітряного фільтра. Рідина в радіаторі може бути гарячою!
встановіть колінчастий вал у GMP першого циліндра. Увімкніть останню передачу, увімкніть стоянкове гальмо.
вкрутіть гнучкий кабель (2) в отвір свічки запалювання першого циліндра. При необхідності використовуйте адаптери (3). Не підключайте тестер до дроту!
потягніть вниз запобіжник ручки тестера і максимально відкрутіть ручку регулювання. Підключіть стиснене повітря (6 бар) до швидкороз'ємного з'єднувача, розташованого над ручкою.
Відкалібруйте тестер, повернувши ручку регулювання до тих пір, поки стрілка на правому манометрі не опиниться в положенні 0. Зазвичай це відбувається при тиску в діапазоні 1-1, 4 бар. Після встановлення ручки натисніть на Запобіжник.
підключіть тестер (1) до гнучкого проводу (2). Дотримуйтесь показання правого манометра, який покаже процентну втрату. Слід прийняти, що нормою для герметичного циліндра є макс.20% спад.
після завершення вимірювання від'єднайте тестер (1) від дроту (2), а потім кабель (2) з підключеним адаптером (3) від двигуна.
повторіть дії, описані в параграфах 3-8 для інших циліндрів, порівнюючи результати вимірювань.
поради:
Якщо при підключенні тестера правий манометр показує значення, близьке або Рівне 100%, ймовірно, відкритий хоча б один з клапанів. Перевірте правильність Налаштування GMP для даного циліндра.
Значення дефекту для кожного з циліндрів повинні бути однаковими. Різниця більше 15% вказує на надмірну витік циліндра.
При виникненні надлишкового дефекту необхідно провести вимірювання з пробою масла для усунення витоків, викликаних зносом кілець або балонів.
джерела витоку можна знайти за допомогою стетоскопа і спостереження за поверхнею рідини в радіаторі на предмет потрапляння бульбашок повітря з протікає циліндра.
вимірювання одного і того ж циліндра, виконані з інтервалом, можуть відрізнятися один від одного на ОК.10% через зміну температури двигуна.