081 281 081 281 НАБІР ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ГЕРМЕТИЧНОСТІ.Циліндр/

081 281 081 281 НАБІР ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ГЕРМЕТИЧНОСТІ.Циліндр/

Що Ви шукаєте?

081 281 081 281 НАБІР ДЛЯ ВИМІРЮВАННЯ ГЕРМЕТИЧНОСТІ.Циліндр/

В наявності
Код товару:
15100917771
3700,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
вимірювач герметичності циліндрів
код товару: B. 62646

заміни:

  • BGS 62646
  • CONDOR 3549
  • QUATROS QS30185
  • GEKO G02735
  • UW hc404050
  • FALCON F06031
  • KS tools 150.1780
  • Quatros qs30185
  • silver tools 10448
  • jonneway ai020072
  • KB Global HS-a0021
< H1> опис приладу:

тестер призначений для перевірки герметичності циліндрів, тобто ступеня зносу циліндрів в двигуні.

дозволяє досліджувати ступінь зносу циліндра шляхом подачі стисненого повітря в циліндр і визначення процентного падіння тиску, викликаного витоками циліндра.

несправності, виявлені тестером:
  • пошкоджена прокладка під головкою-повітря виходить через сусідній циліндр або через систему охолодження,
  • пошкоджені поршневі кільця-повітря виходить через Картер,
  • несправний всмоктуючий або випускний клапан-повітря виходить через впускний або випускний колектор,
в комплекті:
  1. тестер оснащений двома манометрами і регулювальною ручкою, з швидкороз'ємним кабелем
  2. гнучкий кабель 0,5 з швидкороз'ємним кабелем
  3. адаптери (2 шт.) М14 і М18
інструкція з вимірювання:
  1. запустіть двигун і дочекайтеся досягнення нормальної робочої температури.
  2. вимкнути двигун. Зніміть свічки запалювання та кришку радіатора, зніміть корпус повітряного фільтра. Рідина в радіаторі може бути гарячою!
  3. встановіть колінчастий вал у GMP першого циліндра. Увімкніть останню передачу, увімкніть стоянкове гальмо.
  4. вкрутіть гнучкий кабель (2) в отвір свічки запалювання першого циліндра. При необхідності використовуйте адаптери (3). Не підключайте тестер до дроту!
  5. потягніть вниз запобіжник ручки тестера і максимально відкрутіть ручку регулювання. Підключіть стиснене повітря (6 бар) до швидкороз'ємного з'єднувача, розташованого над ручкою.
  6. Відкалібруйте тестер, повернувши ручку регулювання до тих пір, поки стрілка на правому манометрі не опиниться в положенні 0. Зазвичай це відбувається при тиску в діапазоні 1-1, 4 бар. Після встановлення ручки натисніть на Запобіжник.
  7. підключіть тестер (1) до гнучкого проводу (2). Дотримуйтесь показання правого манометра, який покаже процентну втрату. Слід прийняти, що нормою для герметичного циліндра є макс.20% спад.
  8. після завершення вимірювання від'єднайте тестер (1) від дроту (2), а потім кабель (2) з підключеним адаптером (3) від двигуна.
  9. повторіть дії, описані в параграфах 3-8 для інших циліндрів, порівнюючи результати вимірювань.
поради:
  • Якщо при підключенні тестера правий манометр показує значення, близьке або Рівне 100%, ймовірно, відкритий хоча б один з клапанів. Перевірте правильність Налаштування GMP для даного циліндра.
  • Значення дефекту для кожного з циліндрів повинні бути однаковими. Різниця більше 15% вказує на надмірну витік циліндра.
  • При виникненні надлишкового дефекту необхідно провести вимірювання з пробою масла для усунення витоків, викликаних зносом кілець або балонів.
  • джерела витоку можна знайти за допомогою стетоскопа і спостереження за поверхнею рідини в радіаторі на предмет потрапляння бульбашок повітря з протікає циліндра.
  • вимірювання одного і того ж циліндра, виконані з інтервалом, можуть відрізнятися один від одного на ОК.10% через зміну температури двигуна.
Scroll To Top