ГОЛОВКА 3.2 VR6 СПЕЦІАЛЬНА МОДЕЛЬ ТІЛЬКИ ДЛЯ НАВАНТАЖУВАЧА LINDE, ЩЕ (пасажирський vr6 інший), ПОВНІСТЮ РЕГЕНЕРОВАНА, ГОТОВА ДО ВСТАНОВЛЕННЯ
МИ ЗРОБИЛИ:
ПЕРЕВІРКА ГЕРМЕТНОСТІ ВОДЯНОГО ТИСКУ КОЖУХА, ГАРЯЧОГО
ФРЕЗЕРУВАННЯ ГІДЦІВ НА РОЗТОЧУВАЛЬНОМУ ВЕРСТАТІ ТИПУ SERDI (із самоцентруючим шпинделем відносно напряму клапана вздовж напрямної, це надзвичайно важливо, оскільки кожна напрямна в головці нахилена в іншому напрямку та під іншим кутом, це дозволяє отримати ефект механічної обробки сідла клапана, як у абсолютно новій головці)
ТОМУ, ЯК ПРОФЕСІОНАЛІ, МИ НЕ ДОЩУЄМО КЛАПАНИ/СІДІЛА. !
ВАКУУМНА ГЕРМЕТИЧНІСТЬ ПЕРЕВІРЯНА НА МАТЕРІАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ КУТІВ КЛАПАНІВ ТА СІДЛА КЛАПАНІВ
НОВІ АБО ПЕРЕВІРЕНІ НАПРАВЛЯЮЧІ (ми можемо визначити зазор і внутрішній розмір направляючої з точністю до 0,005 мм, якщо ви купуєте головки в інших, ненатягнуті на направляючу, навіть нове ущільнення не допоможе, лише достатньо щільна напрямна запобіжить втраті масла!)
НОВІ УПЛИТНЕННЯ
НОВІ АБО ПЕРЕВІРЕНІ КЛАПАНИ
СПЛАНОВАНА ПЛОЩИНА
ПЕРЕВІРЕНО ТОВЩИНУ ГОЛОВКИ ДЛЯ ПРОКЛАДКИ
ПЕРЕВІРЕНО РІЗЬБИ
ПЕРЕВІРЕНО ОСІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ВАЛА/РОЛИКІВ ( це означає, що головка не перегрівається і, отже, нахилена, що може призвести до хитання ролика)