0120-JZS160UR - Штифти коромисла febest 0120-JZS160UR

0120-JZS160UR - Штифти коромисла febest 0120-JZS160UR

Що Ви шукаєте?

0120-JZS160UR - Штифти коромисла febest 0120-JZS160UR

В наявності
Код товару:
12447556569
2816,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 0120-JZS160UR
Оригінальний номер деталі TOYOTA 48770-30050, TOYOTA 48770-30051, TOYOTA 48770-30052, TOYOTA 48790-30050, TOYOTA 48790-30051, TOYOTA 48790-30052,
Опис
Штифти важеля управління Febest 0120-JZS160UR

нижче наведена деяка інформація, яка також може бути цікава при виборі маятник, підвіска колеса коромисла febest 0120-JZS160UR:

кульковий підшипник-це сполучна частина, яка дозволяє компонентам обертатися в семи планах. Зазвичай одна частина фіксується жорстко, але друга частина фіксується рухомо. Там може бути де завгодно від 1 до 4 кулькових підшипників.

It's an integral part that does the hard work under high loads. Тепер вони можуть бігти за сотнями тисяч кілометрів без заміни.

Ball bearing arrangement:

a metal rod or "finger" with a ball tip on one side and a thread on the other. Пилозахисна кришка являє собою гумовий еластичний елемент, який змушує стрижень працювати герметично. Metal cylindrical body-narrow hole on one side, wide hole on the other Polymeric liner-usually consisting of two parts: the bottom (cup) and the top (stop). Pressure washer-secures The polymer liner. Це була плоска шайба тиску. Це в основному дно кулькового підшипника.

How it works:

As you realized the closed "ball" can rotate in either direction, even if it spins. Це циліндричне тіло прикріплене до фіксованого кріплення, яке встановлено в правильних елементах підвіски - ця частина не рухлива. Але верхня частина штифта прикріплена до рухомих частин, тому вони можуть обертатися або обертатися на все.

ви повертаєте рульове колесо, сила йде через рульову стійку до суглобів, і Вам потрібно шарнірне з'єднання, щоб повернути його. Це точно робота, яка підтримує, керує кісточками пальців і підтримує ведмедів.

Failure and life:

життя залежить від полімерного лайнера всередині, якщо вона ламається, металевий штифт починає йти і обробляється пластиком. Він стукає і натискає на удари і повороти. Головна причина, по якій м'яч не витримав, - це рупор пилу. As soon as it breaks, sand and dirt immediately get into the ball joint-they act on the polymer inside as an abrasive, and the metal ball part only aggravates the situation, rubbing the sand and dirt particles with force.

Thus, the polymer insert wears out, the "pin" починає йти вгору і вниз і в інших напрямках, і.E.there is a backlash, which just "kills" the support from the inside. Просто стукіт і писк характерно для зношування внутрішньої полімерної частини.

в одній моделі автомобіля можуть бути різні варіанти деталей. У разі невизначеності правильного вибору деталей рекомендується перевірка по VIN номеру.