0 092 S50 010 - Акумулятор BOSCH S5 S5001 52 Ач 0 092 S50 010

0 092 S50 010 - Акумулятор BOSCH S5 S5001 52 Ач 0 092 S50 010

Що Ви шукаєте?

0 092 S50 010 - Акумулятор BOSCH S5 S5001 52 Ач 0 092 S50 010

В наявності
Код товару:
12653300178
4312,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом 0 092 S50 010
Номери замінних деталей CENTRA CA472, COMLINE CB063PR, CONTINENTAL 2800012018280, CONTINENTAL 2800012028280, DETA DA472, EXIDE EA472, FULMEN FA472, GS SMF063, IPSA TM50P, IPSA TM54P, IPSA TP45, MAGNETI MARELLI 069044045030, MAPCO 105052, MUTLU BATTERY LB1.55.054.A, OPEN PARTS BY
Оригінальний номер деталі BARREIROS 5KD915105C, BARREIROS 8D0915105AC, CHEVROLET 13 502 901, CHEVROLET 93 168 488, CHEVROLET 95 507 660, JOHN DEERE EPYP552401, NISSAN 2441000Q2F, NISSAN 2441000QAT, NISSAN 24410 AY60B, NISSAN KE24147D00NY, OPEL 12 01 081, OPEL 95514224, OPEL 955142
Опис
акумулятор 52 Ач BOSCH S5 S5001 0 092 S50 010
  • номер деталі: 0 092 S50 010
  • скорочений номер: S5001
  • виробник: BOSCH
  • напруга: 12 в
  • ємність: 52 Ач
  • пусковий струм EN: 520 a
  • полярність: правий +
  • модель акумулятора: s5
  • Тип акумулятора: пусковий
  • довжина: 207 мм
  • ширина: 175 мм
  • висота: 175 мм
  • вага: 12.73 кг

важлива інформація!

на цьому аукціоні Можлива покупка тільки для клієнтів і компаній, що перевіряють використаний акумулятор такої ж ємності. Неможливо здати акумулятор в термін, відмінний від моменту покупки.

Ціна з аукціону відноситься до роздрібного продажу кінцевому користувачеві. 

Bosch S5: сховище енергії для новітніх моделей автомобілів з найширшим електрообладнанням

більший пусковий струм і більша ємність означають більший запас потужності і більшу надійність подачі енергії для електричних компонентів додаткового обладнання в транспортному засобі. І саме це є для вимогливого клієнта найважливішим аргументом при виборі нової батареї.

акумулятор Bosch S5 призначений спеціально для автомобілів нового покоління, з дизельними двигунами або з багатим обладнанням, оскільки він відповідає і навіть перевершує високі вимоги, що пред'являються виробниками до заводського обладнання. Технологія PowerFrame і великий запас потужності значно продовжують термін служби батареї.

переваги: < /b >

< ul >
  • інноваційна технологія PowerFrame
  • на 30% більше пускової потужності холодного двигуна
  • 30% більш тривалий термін служби
  • надійний запуск при низьких і високих температурах
  • абсолютно необслуговуваний
  • відповідає і навіть перевершує вимоги заводського обладнання
  • мінімальна ступінь саморозряду
  • Екстремальний опір при їзді на коротких дистанціях
  • максимальна експлуатаційна безпека і можливість установки в салоні автомобіля завдяки запатентованій лабіринтової кришці з захистом від протікання, а також подвійний захист від зворотного запалювання і Центрального відведення газів
  • резерви енергії для важливих з точки зору безпеки електричних приймачів, наприклад ESP, ABS, Parctronic, а також систем комфорту, таких як DVD, Навігація, Стоянковий обігрівач
  • дружній до користувача та навколишнього середовища через відсутність контакту з електролітом; батарея, що постачається, закрита та заповнена
  • використані батареї приймаються виробником і утилізуються
  • 85% охоплення ринку
  • <е> Технологія PowerFrame ®

    задовольняти високим вимогам

    <е> Технологія екструзії решітки PowerFrame являє собою ряд конструктивних рішень, що дозволяють задовольнити вимоги, що пред'являються сучасними електроустановками до автомобільних батарей. Ця технологія використовується в батареях S4 і S5.

    екструдована решітка зі спеціальною конструкцією-це революційний крок у розробці акумуляторів Bosch.

    PowerFrame та інші технології

    <е> Порівняння параметрів звичайних сурьменних акумуляторів, гібридних акумуляторів і акумуляторів Bosch S. на 20% більше термін служби акумуляторів з використанням технології PowerFrame і більш висока пускова ефективність протягом усього терміну служби.

    підвищення продуктивності < /b >

    <е> Решітка в технології PowerFrame має спеціальну конструкцію, при якій прапор зміщується до центру решітки, а волосіні радіально спускаються до прапора. Крім того, товщина жилок збільшується в міру наближення до вівсянки.

    стабільне кріплення

    <е> Переміщення прапорця до центру призвело до зниження ризику виникнення напружень в місці з'єднання прапорця з пластиною. Легко уявити цю різницю, якщо двома пальцями утримувати нерухомий 200-листовий блок формату А4, захоплюючи його один раз в кутку, а другий раз в середині довгого краю. Під час використання така стабільна фіксація призводить до того, що вібруючі пластини в набагато меншому діапазоні переміщаються відносно один одного і не губляться один об одного, що прискорює падіння активної маси або може привести до розриву пластини.

    суцільна межа

    <е> Додатковий вплив на поліпшення механічного опору решітки надає застосування її обрамлення. Його виконання за традиційною технологією решітки з надрізом і розтяжкою неможливо через передумов технології. Обрамлення захищає грати від деформацій і "пружин" під час ударів, наслідком чого є відсутність відриву частинок активної маси від пластини і, отже, продовження терміну служби батареї. Закруглені краї кордону також виключають ризик розриву роздільника, в якому розміщена плита.

    скорочення шляху течії струму

    <е> Стійкість до руйнівного впливу відбуваються всередині нього хімічних процесів і зовнішніх механічних подразників - це не всі характеристики, якими повинна володіти сучасна батарея. Він повинен бути надійним. А на мові акумулятора це означає, що при будь-яких зовнішніх умовах (навіть при потріскуючому морозі) він повинен вміти зберігати накопичену в собі енергію і вміти швидко і в потрібній кількості передавати її очікує приймача. Ця здатність батареї залежить від довжини доріг, які окремі заряди повинні пройти від внутрішньої частини батареї до полюсів, і від того, наскільки мало опору на їх дорогах вони зіткнуться. Якщо технологія PowerFrame в даний час є оптимальним способом зниження опору внутрішньої решітки, то необхідно було ще максимально скоротити шлях, який повинні долати вантажі.

    застосування радіальної решітки

    <е> Розміщення прапорців в батареях Bosch в центрі пластини і заміна традиційного розташування волосінь в решітці (як правило, волосіні решітки були вертикальними, горизонтальними або діагональними) радіальної гратами (волосіні розходяться радіально від прапорця до краю решітки) мінімізувало шлях, по якому заряди повинні пройти, і, таким чином, призвело до значного збільшення ефективності і швидкості передачі електричного заряду батареї в приймач.

    різна товщина волосіні

    <е> На швидкість потоку електричних зарядів в решітці впливає товщина жив (їх можна порівняти з автомагістралями, по яких їздять автомобілі). Чим товщі волосінь, тим менше порушується потік. Неважко зрозуміти, що щільність зарядів буде збільшуватися, коли вони наближатимуться до флагштока (який вони продовжуватимуть текти до полюсів і приймачів струму в автомобілі). У решітці PowerFrame використовуються волосіні різної товщини, що відображають кількість протікає електричного заряду. Їх товщина збільшується в міру наближення до вівсянки. Також межа решітки в місці контакту з прапорцем була виділена жирним шрифтом. 

    переваги < /b >

    • поліпшення міцності решітки
    • підвищена корозійна стійкість решітки
    • підвищена стійкість батареї до ударів і вібрації
    • нижча термостійкість
    • збільшення пускового струму
    • скорочення шляху течії струму
    • коротший час зарядки
    • опір циклічним розрядам
    • пристосування для їзди на коротких дистанціях
    • екструдована решітка

      <е> Новизна технології Powerframe полягає у використанні екструзії замість існуючих технологій лиття, а також надрізу і розтягування решітки.  

      висока термостійкість

      <е> Високий опір традиційних решіток викликає при проходженні великих електричних зарядів (під час запуску батареї або при зарядці струмом високої інтенсивності) так зване "газоутворення" батареї, тобто утворення водню і кисню в газоподібній формі (замість того, щоб об'єднувати їх у воду). Висока температура, що виходить від нагрітого двигуна транспортного засобу, призводить до того, що активна маса, поміщена на решітку, стає набагато більш пластичною і схильною до ерозії, а виходять бульбашки газу викликають падіння її частинок. Ці падаючі частинки зменшують обсяг активної маси, що зберігає заряди струму, і, отже, зменшують ємність батареї. Крім того, що виходить водень і кисень утворюють газоподібну вибухонебезпечну суміш.

      стійкість до циклічної роботи

      <е> Високий опір традиційних решіток викликає при проходженні великих електричних зарядів (під час запуску батареї або при зарядці струмом високої інтенсивності) так зване "газоутворення" батареї, тобто утворення водню і кисню в газоподібній формі (замість того, щоб об'єднувати їх у воду). Висока температура, що виходить від нагрітого двигуна транспортного засобу, призводить до того, що активна маса, поміщена на решітку, стає набагато більш пластичною і схильною до ерозії, а виходять бульбашки газу викликають падіння її частинок. Ці падаючі частинки зменшують обсяг активної маси, що зберігає заряди струму, і, отже, зменшують ємність батареї. Крім того, що виходить водень і кисень утворюють газоподібну вибухонебезпечну суміш.

      підвищена ударостійкість

      <е> Ще один позитивний наслідок використання решіток PowerFrame має важливе значення для довговічності акумулятора і його механічної стійкості. Протягом кожного кілометра батарея піддається тисячам вібрацій. Важливо, щоб вони мали якомога менше наслідків для довговічності решіток акумулятора і для випадання активної маси з пластин. Тут знову на допомогу приходить технологія екструзії решіток PowerFrame, яка ущільнює структуру сплаву.

      корозійна стійкість

      <е> У традиційній батареї, де зерна розплаву Великі на їх кордонах (в місцях зіткнення окремих зерен), осідають домішки - і викликають неточності в структурі розплаву. Вони піддаються дії чистої сірчаної кислоти, яка утворюється в результаті реакції між активною масою і електролітом під час зарядки акумулятора і накопичується у позитивної решітки. Корозійна сірчана кислота, яка атакує забруднені ділянки, викликає вимивання цілих частинок зі сплаву решітки (так звана корозія решітки) і ослаблення її. Така ослаблена решітка схильна до механічних пошкоджень, що виникають при вібрації акумулятора під час руху. Завдяки екструзії під дуже великим тиском ущільнена структура сплаву в решітці PowerFrame практично не має на своїй поверхні домішок, чутливих до впливу сірчаної кислоти, і, отже, в набагато меншій мірі схильна до корозії, а, отже, зниження стійкості решітки і небезпеки її переміщення або навіть пошкодження.

      виробництво в технології Powerframe

      <е> Завдяки повністю автоматизованій виробничій лінії ми отримуємо відмінну повторюваність продукції. Крім того, завдяки екструзії ми отримуємо решітку з дуже високою точністю виготовлення і підвищеною механічною стійкістю. Його поверхня, на відміну від решіток, виготовлених за стандартними технологіями, характеризується пористістю, яка дозволяє краще і довговічніше прилипати до активної маси. При екструзії змінюється і структура сплаву, з якого виготовлена решітка. Його ущільнення покращує міцність решітки і за рахунок практичного усунення домішок в поверхневій структурі сплаву значно знижує її схильність до корозії.

      переваги < /b >

      • підвищена корозійна стійкість пластин
      • покращена провідність струму
      • мінімальне споживання води
      • більш тривалий час використання
      • абсолютна необслуговуваність
      • стійкість до можливої підвищеної зарядної напруги в транспортному засобі