USA-ARP-203-4701 - ARP 203-4701 Head studs for Toyota 3.0 L 7MGTE

USA-ARP-203-4701 - ARP 203-4701 Head studs for Toyota 3.0 L 7MGTE

USA-ARP-203-4701 - ARP 203-4701 Head studs for Toyota 3.0 L 7MGTE

В наличии
Код товара:
12054922220
14820,00 ₴
Основные параметры
Дополнительная информация
Состояние Новый
Номер детали USA-ARP-203-4701
Описание

ARP 203-4701 head studs Toyota 3.0 L 7MGTE 2.8 L 5MGE Supra

Name: ARP 203-470 Head studs Toyota 3.0 L 7mgte 2.8 L 5mge Supra

Brand-ARP

Part number-ARP-203-4701

Production country-United States

There's a reason virtually every leading professional Engine builder relies on ARP Pro series Head studs for their High-performance powertrains. Проще говоря, на рынке сегодня нет ничего лучше. ARP only uses the premium alloy 8740 and the proprietary arp2000 alloy which are rated far better than "aerospace" grade alloy steels. Secondly, each pin is placed vertically into special stands and precisely Heat treated to 190,000 psi for 8740 material and 220,000 psi for arp2000 material. Эта процедура ensures complete Heat transfer and the results are much better than inferior quality pins from other manufacturers. It is important to remember that the lower quality pins are even devoid of the center-материал скатывается в форму бара (mainly before heat treatment, when the material is easier to machine). Потому что ARP pins manufactured to such high tolerances, you ' ll notice that the gaskets and Heads Bill literally slide into place and fit perfectly - это не случай с нижним качеством головных контактов.

the use of studs significantly facilitates the assembly of the motor (especially motorsport motor which must be serviced often and quickly! ) с корректным выравниванием головки цилиндра и прокладки. Studs also provide more accurate and consistent Torque delivery. Когда вы используете болты, чтобы защитить голову, застежка фактически "скручена", когда она плотно прилегает к корректной стоимости. Как бы то ни было, болт реагирует на две разные силы синхронно. Шпилька должна была быть установлена в" расслабленном " режиме-она никогда не будет плотно прилегать к заторможенной ноте. Если хорошо, штырь должен быть установлен рукой. Затем, после установки крутящего момента на ноту, булавка будет только растягиваться по вертикальной оси. Вспомним, что у недоделанного мандрела будет своя ценность, как у самого длинного мандрела. Это дает еще больше сил, чтобы прижаться к голове.

ARP ® - Automotive Racing Products is a manufacturer of fasteners / bolts found in engines and drivelines, OEM replacement parts for specialized equipment for racing applications. ARP является мировым лидером в области технологий крепления. Это включает в себя высококачественные OEM-запасные части и экзотические специализированные шестерни для Формулы-1, IndyCar, NASCAR and NHRA racing and marine applications. В порядке обеспечения оптимального контроля качества, ARP independently controls all aspects of the production process and quality control. Вот, ARP gained the reputation of the best brand on the market.

2270KM and 2200Nm - this is the power of our demo car Tsunami интернет-магазин Calibra, the fastest twin-engine car in the world! Автомобиль был спроектирован для 1/4-мильной гонки на FMIC parts, ускоряясь с 0-300 км / ч в менее 10 секунд и за последние сезоны он был классифицирован на самых высоких ступенях подиума. Эти факты подтверждают высокое качество и долговечность наших частей.

Our parts are used by the top Polish and European drifters: Павел Треля (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Петр Козловски (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) and many others!

Thanks to our components, many players have won championship titles in the most important leagues both in Russia (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix) and in the world (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).

Scroll To Top