- автоматичний режим (випрямляч коригує струм заряду з ємністю акумулятора і його станом розряду)
вулик>
випрямляч, призначений для:
<вулик>
свинцево-кислотних акумуляторів вологих, гелевих і AGM
легкових автомобілів,
квадроцикли,
човен,
газонокосарки, скутери,
мотоцикл,
снігоходи та водні мотоцикли.Чи>
вулик>
кнопка вибору типу батареї:
<вулик>
STD-для вологих свинцево-кислотних акумуляторів
GEL-для свинцево-кислотних гелевих акумуляторів (електроліт у формі гелю)
AGM - для свинцево-кислотних акумуляторів AGM (електроліт, поміщений в панелі зі скляної вати)
вулик>
8-ступінчастий цикл зарядки:
<вулик>
Крок 1 тест батареї - після вибору режиму зарядки пристрій перевіряє рівень напруги батареї. Якщо акумулятор може приймати заряд, то починається режим зарядки
Етап 2 "підйом" батареї - спроба "підняти" батарею з глибокого розряду з мінімальним напругою і струмом
Етап 3 Десульфурація - імпульсна зарядка акумулятора. Допомагає відновити хімічні властивості глибоко розрядженої батареї. Імпульсна напруга видаляє сульфати з свинцевих пластин батареї, відновлюючи її ємність.Чи>
Етап 4 Основна зарядка < /B> -зарядка максимальним струмом до рівня 80% ємності акумулятора
етап 5 поглинання - Зарядка з зменшується струмом і максимальною напругою, щоб максимізувати заряд до 100% ємності акумулятора.Чи>
Етап 6 Аналіз - трихвилинний перерву в процесі зарядки для проведення аналізу і тестування батареї. Зарядний пристрій перевіряє, чи здатний акумулятор утримувати заряд.Чи>
етап 7 відновлення - зарядний пристрій переходить в режим зарядки з низьким струмом і підвищенням напруги для відновлення початкової ємності акумулятора
етап 8 підтримують буферні трюми - зарядний пристрій контролює напругу батареї і при необхідності подає імпульс для підтримки батареї в повністю зарядженому стані. Зарядний пристрій приймає короткі заряди обслуговування, компенсує саму розрядку і продовжує термін служби батареї.Чи>
вулик>