наша пристрасть виникла в результаті наших власних потреб та інших . Історія сходить до гонок на мотоциклах, для яких ми налаштовували муфти, щоб вони працювали правильно і не ламалися так часто, як того хоче виробник . Ми відновили більше 30 тисяч зчеплень різних мотоциклів і квадроциклів
Motor Tech центр регенерації Олесниця 56-400 ul Миколи Коперника 14b
ви знайдете в google
аукціон стосується покупки посиленого антиопінгового колеса для yamaha rn19 . Все це розроблено і зроблено мото-зчеплення Польща . Колеса виготовлені з авіаційного алюмінію дуже міцні і перероблені нами, щоб вони не ламалися. Зверніть увагу, що ви купуєте алюмінієву деталь без нижньої стійки . Його можна використовувати зі старого елемента, який ми професійно використовуємо в нашій компанії .
гарантія 24 місяці
крім того, ми займаємося професійною регенерацією муфт
які муфти ми відновлюємо ? Ми займаємося професійним ремонтом всіх типів мотоциклів і квадроциклів .
ваш мотоцикл потребує ремонту кошика?
ось ознаки зношеної кошика
- при рушанні з місця chrobot і вібрації, що відчуваються на кермі і на всьому мотоциклі приблизно до 3-4tys оборотів. а вище їх раптово всі ці симптоми зникають, і це нормально
-під час їзди в момент додавання газу від низьких оборотів (близько 1,5-2тис об / хв) сильно відчувається вібрація і тремтіння всього мотоцикла до середнього діапазону (близько 3-4 тис об / хв). вище цих оборотів. раптово всі симптоми припиняються, і тому кожен раз
для чого це відбувається:
у виробництві Зчеплення Виробник не адаптував розташування алюмінієвої деталі до навантажень, створюваним мотоциклом. Крім того, виробник встановив дуже високу терпимість до внутрішніх зазорів. Завдяки їм новий кошик спочатку більше не центрований, що ініціює дуже швидкий знос, тобто чим більше я децентруюся, тим швидше я децентруюся.
багато виробників не використовують балансування зчеплення
друга помилка виробника-ослаблені пружини в кошику.завдяки цим люфтам пружина, що ковзає по стінках свого гнізда, вилуговує листовий метал, який утримує їх на місці. Рифлений лист з часом ламається і більше не підлягає ремонту. В цьому випадку листовий метал замінюють на новий . Деякі двигуни повинні мати зазор на вібраційних гасителях , відцентрова сила, що діє на них, рухає їх, і двигун працює плавно . Проблема в неправильній посадці і занадто великому кроці демпфера вібрації .
муфти різних марок мають різні конструктивні рішення . Багато муфти не мають чашок під демпфером вібрації, тобто пружиною . Робота двигуна призводить до виїмки, що також призводить до отворів в алюмінієвому корпусі зчеплення . Потім віброгасник має люфт вгору і вниз . Також проблема полягає в змащенні внутрішніх компонентів зчеплення, які ми або покращуємо, або повністю переробляємо таким чином, щоб система була ефективною.
що таке регеенерація і що далі:
після початкової оцінки всіх елементів на предмет надмірного зносу кошик центрується в кілька етапів. Наступним кроком є створення нового, поліпшеного розташування внутрішнього кошика з використанням матеріалу, відмінного від литого алюмінію .пружини змінюються на довші, які не дозволяють їм рухатися в будь-якому напрямку . Єдине, що я залишаюся оригінальним-це робочий діапазон пружини і її твердість . У кошику зчеплення багато пружин мають різну твердість . Ми підбираємо їх відповідно до заданої кошиком зчеплення, в якій є мінімум 3 твердості .єдине, що я залишаюся оригінальним, це робочий діапазон пружини. Звичайно, це правило відноситься не до всіх мотоциклів, так як характеристики і робота двигунів різні . Таким чином, в деяких моделях зазор на виброгасителях, тобто пружині повинен бути присутнім, і він залежить від характеристик даного двигуна .Алюмінієва деталь піддається реставрації матеріалу, канавок дисків зчеплення і пошкоджень під виброгасителями . Муфта ідеально складається
заміною підлягають всі кільця всередині, ремонт бігової доріжки сталевої частини, тобто приводний від двигуна . Все це прекрасно очищається і перевіряється на нашій машині, яка відображає роботу двигуна .
після регенерації корзини зчеплення, я працюю відмінно в осі свого обертання. Відсутність провисання, що ініціює його децентралізація. Пружини працюють тільки в тій мірі, в якій вони повинні, так що вони ніколи не будуть руйнувати елементи, які утримують їх на місці, ймовірно, так, як вони хотіли б producent...Do ремонт вирівнювання зчеплення використовується дуже міцний матеріал, який являє собою бронзу
заливки, що утворилися після пошкодження алюмінієвої частини муфт, доповнюються відповідним алюмінієвим сплавом для даного виробника . Завершальним процесом регенерації кожного зчеплення є відповідна його балансування . Для цього ми використовуємо власну розроблену машину з точністю до 005 грам
на практиці втрачаються симптоми, тобто відсутність вібрації при рушанні з місця і під час руху. Одним словом, мотоцикл набуває плавність в їзді, і різниця завжди помітна навіть у випадку між абсолютно новою кошиком і відновленої на плюс відновленої.
ми відновлюємо кожен елемент зчеплення, приводи зчеплення , диски зчеплення, проставки зчеплення .
ми також пропонуємо продаж нових деталей зчеплення . Оригінальні і замінюють
ми займаємося виробництвом нових посилених елементів і виробництвом дисків зчеплення .
Що стосується кошиків інших марок мотоциклів, то справа виглядає ідентично, вони не раз відрізняються делікатною конструкцією, але принцип роботи близький
на скільки часу / кілометрів вистачить регенерації??
обмеження за часом немає . У нас є спеціальна пропозиція, в якому ми зміцнюємо і переробляємо зчеплення для мотогонок по всій Європі . Ми самі їздимо на власному виробництві, тому що оригінальні провалилися .
випробувані кошики на дистанції 35 тис.км не показали ніякого зносу. Їх експлуатаційні характеристики ідентичні характеристикам відразу після регенерації.
мабуть, більше ніколи не повинно виникнути проблем з вібрацією через усунення ініціюючого люфту на внутрішній установці.
гарантія поширюється на кожну відновлену корзину протягом 12 місяців без обмеження пробігу. Кожен клієнт отримує його в письмовій формі після присвоєння унікального серійного номера для кожного кошика, він набивається на алюмінієву частину зчеплення .
на кожну послугу виставляємо рахунок або parago