Xado 1 Stage ENGINE 27 мл для будь-яких чотиритактних двигунів

Xado 1 Stage ENGINE 27 мл для будь-яких чотиритактних двигунів

Що Ви шукаєте?

Xado 1 Stage ENGINE 27 мл для будь-яких чотиритактних двигунів

В наявності
Код товару:
14584045909
2541,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

Xado 1 Stage-ревіталізація двигуна RF100
  • ви купили автомобіль і не знаєте історію його двигуна.
  • ви замінили двигун на „супер хороший".
  • двигун починає збільшувати "згоряння" масла.
  • застосуйте консервативно тільки 1 Stage .

примітка до каталожних номерів: наприклад, 13024: - друга цифра означає Мовний варіант - 10024 є основним номером.

група продуктів AMC (атомізовані кондиціонери металів) + група ревіталізантів і частина хімічних продуктів-виробляє > TzOV CHADO <. Xado Technology GmbH Berlin є виключно дистриб'ютором продукції на території Європейського Союзу.

Revitalizant®: є "ліками" в тих випадках, коли двигун ще функціонує і дає можливість "вилікувати маззю", доданої в "кровотік", тобто в масло.

масло подібно крові в організмах – транспортує "кондиціонер" в місця запалень хвороб. Не змінює ніяких властивостей масла - не є добавкою до масла. Коли команда працює і завантажується - процес триває , коли команда вимикається - процес зникає до наступного запуску.

не має значення тип запалювання – самозаймистий або іскровий (дизельний або бензиновий / зріджений нафтовий газ).

все, що позначено нижче, сприяє помітному скороченню витрат на технічне обслуговування автомобіля, включаючи паливно-масляні витрати.

Revitalizant®:

значне посилення верхніх шарів навантажених тертям явне уповільнення наростання зносу в результаті тертя    ( нормального зносу)                                       ;                                         відмінне подовження resursu, практична ліквідація так званих капітальних ремонтів - ідеально підходить, взаємне fit співпрацюють tarciowo частини зростання тиску стиснення, на заводі, в тому числі - відновлення крутного моменту і потужності. стабілізація на тривалий термін оптимізація витрати палива-зниження витрати      зниження вібрації і вібрації - виражений зниження потоку вихлопних газів з камери згоряння в картер < /b > двигуна.- значне зниження витрати моторного масла "на згоряння" - явне зниження частки згорілого масла у вихлопних газах - повільне, ефективне самоочищення від масляних відкладень поршневих кілець і поршнів а також клапанів і камер згоряння    - відмінне продовження ефективності каталізаторів і DPF/FAP зниження частки вихлопних газів і масляного туману, що протікає завдяки EGR  помітне підвищення тиску масла і стабільне його потік баланс масла припливу врівноважує кількість відтоку, регулятори зазорів клапанів мовчать – ланцюгові розподільники мовчать-натягувачі функціонують нормально.- обороти двигуна стабільні і рівномірні – гідравлічні фазові перемикачі < /b > ГРМ - повертаються до заводських параметрів-плавна реакція на збільшення обертів двигуна. Помітне зниження ризику виникнення L. S. P. I. в двигуні з іскровим запалюванням.

один фізико-хімічний процес і скільки користі він приносить!

ви можете діяти прагматично і професійно – прийняти більш тривале рішення, рішення, що дає максимальне оновлення:

  • першим-застосувати Vita Flush (є в моїй пропозиції) з дотриманням наведеної там методики.
  • замінити масло і фільтр-позбавлення від циркулюючого осаду і осаду, в якому може осісти ревіталізант.
  • проїхати 200 - 300 км-стабілізація властивостей масла.
  • додати Revitalizant®: згідно з наведеною методикою.
  • дотримуючись правил – "вичавити" 100% можливостей щодо індивідуальних особливостей зносу даного екземпляра двигуна.

    я опускаю технічні значення, такі як твердість, хімічна структура верхнього шару, термостійкість, шорсткість і т.п. я опускаю, оскільки вони безпосередньо залежать від величини навантажень з особливим акцентом на динаміку змін як в амплітудах, так і в частотах. Вони також залежать від типів легованих матеріалів, що використовуються для виготовлення деталей, що взаємодіють між собою.

    використання: розігрійте двигун до робочої температури. Додайте вміст трубки в двигун через заливку масла. Запустіть двигун і тримайте обороти повільними протягом 3-5 хвилин.. Відновлення завершується приблизно через 1000 км їзди. Ця відстань може бути більше, залежить від індивідуальних особливостей зносу цього конкретного екземпляра.

    не міняйте масло до того, як пройдете базову відстань - його навіть варто подовжити. Не змінюйте звичайний режим використання автомобіля / стиль водіння. В кінці процесу пожвавлення рекомендується більш різке водіння/ змінна навантаження двигуна , а не максимальна швидкість !

    ревіталізант змішується з усіма видами моторних масел, не змінює їх в'язкість, плинність або будь-які інші їх параметри.

    для двигунів з вираженим ступенем зносу процес ревіталізації слід повторити.

    для допитливих: я вставляю один зі слайдів з досліджень професійної університетської лабораторії. Висновки дослідження досить цікаві.

    упаковка: трубка 27 мл блістер / картон  арт. № XA10024

    EAN: 4820024943840

    термін зберігання - необмежений

    захищати в місцях, недоступних дітям.

    переважний в першу чергу платіж-банківський переказ на рахунок.

    описи польською мовою, що містяться в каталогах, описи виконаних випробувань, досліджень або досвіду, є моїми перекладами і зроблені для виробника і для власного використання.

    вибрані історичні факти:

    1. 2004. 1.30-перевірка ADAC - позитивний результат.
    2. 2011. 04.14 - TüV - позитивний результат, перевірка на Toyota незважаючи на відсутність контрольних стандартів для такої продукції.
    3. 20015. 10. 11-RU, з моєю участю: Toyota Yaris з початку і після 3-х заміни масла: новини, 1850, N / дальній-тест-центр-для-ревіталізації-двигуна, 164178.html                                                                        nbsp;                                                                        ;                             „(трибос – логос) про геоморфних тілах.

    тертя як закон фізики те саме стосується стаціонарних машин.

    зроблені випробування з вимірами, початок яких датується 2000 роком. Були вагони, верстати, кораблі, екскаватори, бульдозери, шахтні самоскиди... деякі з них;

    1. 2008 - Arcelor Mittal; Кривий Ріг: компресор 124 м3/год при P=9 бар: "кожен вставлений долар давав 5 доларів економії"
    2. 2016 Січень Домініканська Республіка, цементний завод Групи CEMEX – цементна млин: "як зекономлено 2 600 000 доларівв"

    у мене набагато більше технічної інформації, наданої мені XADO за 15-річний період.