| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | WYŁĄCZNIK AKUMULATORA ZESTAW PILOT 200A 12V AUTOMAT PRZEKAŹNIK ZDALNY |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | WYŁĄCZNIK AKUMULATORA ZESTAW PILOT 200A 12V AUTOMAT PRZEKAŹNIK ZDALNY |
1. Далекий радіус дії: дистанційний перемикач автомобільного акумулятора, вимикання системи живлення автомобіля за допомогою дистанційного керування, відстань керування 160 футів/48,78 м.
2. Зручний і простий: цей пульт електромагнітний перемикач акумулятора дозволяє перемістити курок з-під капота в руку.
3. Робоча напруга: дистанційний перемикач живлення 12 В, діапазон робочої напруги 11-15 В , підходить для більшості автомобілів, невеликих вантажівок, сільськогосподарських транспортних засобів тощо.
4. Низьке енергоспоживання: комутатор споживає 5 мА в режимі очікування та близько 3 Вт, коли комутатор працює, що є більш економним, ніж нові автомобілі.
5. Стабільна робота: зовнішня антена робить сигнал далі та сильнішим. Тільки при включенні/вимиканні акумулятора двигун не запускається. Проект вимкнено за умовчанням.
Примітка:
1: після встановлення, коли перемикач реле ввімкнено, енергоспоживання батареї буде збільшено. Виходячи з автомобіля, слід вчасно вимкнути основне живлення за допомогою пульта дистанційного керування, щоб уникнути втрати електроенергії через надмірне споживання електроенергії та неможливості запуску.
2: Оскільки відключення живлення всього автомобіля призведе до непрацювання сигналізації, бортового комп’ютера тощо, будь ласка, переконайтеся, що після відключення живлення немає ніякого ефекту.
3: Під час звичайної їзди не відключайте реле, щоб не збільшити напругу генератора та не пошкодити електрообладнання автомобіля.
Спосіб встановлення:
1: червоний провід під’єднано до позитивного полюса батареї, а чорний провід – до негативного полюса батареї. Це джерело живлення перемикача, а перемикач дистанційного керування споживає дуже мало енергії.
2: Дві великі клеми на релейному перемикачі є головним перемикачем. Одна вхідна лінія та одна вихідна лінія, у випадковому порядку, діють як увімкнено та вимкнено.
3: Під час керування ввімкненням і вимкненням негативного полюса великий контакт під’єднується до негативного полюса акумулятора, а великий контакт під’єднується до негативного полюса акумулятора (позитивний полюс також однаковий).