VolksWagen Golf Mk4 - Подвеска Coilover для VW GOLF MK4 VI 1999-2005

VolksWagen Golf Mk4 - Подвеска Coilover для VW GOLF MK4 VI 1999-2005

Що Ви шукаєте?

VolksWagen Golf Mk4 - Подвеска Coilover для VW GOLF MK4 VI 1999-2005

В наявності
Код товару:
10898441006
16320,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом VolksWagen Golf Mk4
Опис

Note: no top mount included (modification required if using OE top mount)

Pass:

For VolksWagen Golf Mk4 2WD A4 только, тип 1J 1998-2005

For Audi A3 Mk1 тип 8L 1996-2003

for Audi TT Mk1 тип 8N 1998-2006

for VolksWagen Bora A4, тип 1J 1999-2006

for Seat Leon Mk1 тип 1m 1999-2005

For Seat Toledo Mk2 тип 1m 1998-2005

For Skoda Octavia Mk1 Type 1U 1996-2004

For Volkswagen New Beetle 1C / 1Y / 9C 1998-2010)

(Not fit for 4 traffic and not for VW Golf Mk4 R32 and Audi Quattro models)

Specification:

top mounts: front and rear OE top mounts required

Амортизации levels: no

Adjustable height: Yes

Adjustable camber plate: No.

Spring rate Front: 7 кг / мм (392 фунт / дюйм)

Rear Spring Rate: 5 кг / мм (280 фунтов / дюйм)

Front lowering: 30 мм

сзади lowering: 50 мм

shock type: double tube;

Color: Gold

Quantity: 2pcs front + 2pcs rear as shown!

Note: As it is a high performance aftermarket coil, some modifications may be required for some vehicles

Function:

1. Двойная трубка для более длинного хода и softer initial response. И вы будете определенно чувствовать больше контроля, чем OEM.

2. Независимая поездка высота и весенняя предварительная регулировка. Напряжение машины без перерыва весной, позволяет упасть без жертвенного комфорта на коротком расстоянии.

3. Все insoles приходят с резиновыми сапогами, чтобы защитить демпфер и держать его в чистоте.

4. Анодированные регулируемые фланги и весенние сиденья для легкой регулировки и расширенной службы жизни.

5. Most of the components are made of 6061 aluminum with the addition of T6 for increased hardness - the advantages are excellent strength, and the aluminum helps to reduce weight.

6. Hi Spring with tensile strength-less than 600,000 times in continuous test, spring deflection is less than 0.04%. Additionally, a special Surface treatment is intended to improve durability and performance.