VHT термостійка фарба 1093 SP106 Spray Silver Mat

VHT термостійка фарба 1093 SP106 Spray Silver Mat

Що Ви шукаєте?

VHT термостійка фарба 1093 SP106 Spray Silver Mat

В наявності
Код товару:
13319638588
2888,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
продукт для професіоналів і цінителів автомобілебудування-американське якість.

найміцніша термостійка аерозольна фарба, доступна на польському ринку.

фарба на оригінальній Силіконовій керамічній основі з матовою обробкою. Продукт використовується в автомобільній промисловості у вихлопних системах, а також в аерокосмічній і аерокосмічній промисловості, зокрема, в реактивних двигунах, ракетних форсунках та інших, де потрібна виняткова стійкість до високих температур. стійкий до температури до 2000°F (1093°c).

застосування: колектори, випускні колектори, поршневі куполи і головки

поверхні: метал

VHT® Flameproof™лак

термостійка аерозольна фарба 1093°c

Колір: сріблястий матовий

а. 400 мл

ємність: 3,5-4,0 м2

каталожний номер: SP106

опис товару:

лак Vht® flameproof™ відновлює і продовжує термін служби будь-якій поверхні, що піддається впливу надзвичайно високих температур.

час висихання:30 хвилин, отверждается через 24 години

дуже важливо-щоб отримати унікальні властивості фарби і покриття, пофарбований елемент повинен бути підданий "випічці"  - термічне затвердіння.

затвердіння елемента, встановленого на транспортному засобі, мотоциклі:

  • фарба повинна бути повністю сухою перед затвердінням,
  • запустити двигун на холостому ходу протягом 10 хв,
  • охолодити двигун протягом 20 хв,
  • запустити двигун на холостому ходу протягом 20 хв,
  • охолодити двигун протягом 20 хв,
  • запустити двигун в нормальних умовах водіння протягом 30 хвилин.

затвердіння елемента поза транспортного засобу, двигуна:

  • фарба повинна бути повністю сухою перед затвердінням,
  • нагрівати в печі до 121°C протягом 30 хвилин,
  • охолоджувати протягом 30 хвилин,
  • нагрівати в печі до 204°C протягом 30 хвилин,
  • охолоджувати протягом 30 хвилин,
  • нагрівати в до 343°C протягом 30 хвилин,

не перевищуйте темп. плавлення лакованого елемента.

інші аукціони мають спеціальну термостійку грунтовку, термостійкий прозорий лак, наждачний папір тощо та термостійкі фарби інших кольорів.

нижче приклади та ілюстративні фотографії (інший колір)

спосіб фарбування

для досягнення максимальної продуктивності продукту, будь ласка, прочитайте всі інструкції на етикетці перед фарбуванням.

підготовка поверхні шляхом видалення пухкої фарби, жиру, воску і бруду. Для досягнення найкращих результатів використовуйте засіб для видалення жиру та воску для очищення поверхні. Шліфування / піскоструминна обробка поверхні виконується з використанням червоного абразивного диска Scotch Brite або його аналога до отримання яскравого і блискучого металу. Знову протріть поверхню засобом для видалення жиру та воску, щоб видалити всі домішки.

виконайте маскування прилеглих ділянок для захисту від надмірного туману нанесеної аерозольної фарби.

використовувати при температурах від 30°C  до 35°C . Енергійно струшуйте протягом однієї хвилини, поки кулька всередині банки не почне вільно переміщатися. Струсіть протягом 10 секунд після кожної хвилини нанесення лаку. Для досягнення максимальної адгезії і консистенції кольору рекомендується використовувати flameproof Primer. Щоб нанести лак, тримайте банку на відстані 20-25 см від поверхні, що фарбується. Наносите лак рівними і зворотно-поступальними рухами.

  • щоб уникнути протікання слід нанести 2 тонких шару, а потім 1 більш товстий (метод мокрого нанесення лаку).
  • всі шари слід наносити протягом 1 години з інтервалом в 10 хвилин між шарами.
  • після закінчення години наступні шари можна наносити тільки через 7 днів і після затвердіння фарби. Через годину лак можна помацати.
  • після закінчення трьох годин можна приступати до складання лакованого елемента.
  • площа покриття фарби приблизно: 3,5-4,0 м2

сопло EZ TOUCH™ викликає на 50% меншу втому пальців, ніж при використанні стандартного сопла, а також забезпечує більше покриття і менші втрати.

Scroll To Top