VHT SP998 лак термостійкий чавунний колектор

VHT SP998 лак термостійкий чавунний колектор

Що Ви шукаєте?

VHT SP998 лак термостійкий чавунний колектор

В наявності
Код товару:
12853361068
3229,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис

FLAMEPROOF COATING-термостійкий VHT SP998

FLAMEPROOF VHT ™ термостійкий спрей-лак оновить і продовжить термін служби будь-якої поверхні, схильної до впливу високих температур. Це унікальне матове покриття на основі силіконової керамічної смоли широко використовується автомобільною промисловістю для фарбування вихлопних систем та аерокосмічною промисловістю для реактивних двигунів та інших високотемпературних застосувань. Покриття VHT FLAMEPROOF™ витримує температуру до 2000°F (1093 ° C) і ідеально підходить для нанесення лаку на головки двигунів, вихлопні системи або скрізь, де потрібно високотемпературне стійке покриття.

предметом аукціону є Термостійкий лак компанії VHT SP998, олово 312g

<е> Призначення:
  • випускні колектори,
  • елементи УКЛ. вихлопних газів< /B >
  • головки двигунів

Колір: литий чавун

<е> Код Виробника: SP998 Температура: термостійкість до 1093c Час висихання: 30 хвилин, твердне через 24 години

лак отримує свої унікальні властивості допіERO після процесу затвердіння/випалу:

на транспортному засобі:

a) фарба повинна бути повністю сухою перед процесом випалу

b) запуск автомобіля на 10 хв (робота двигуна на холостому ходу)

C) вимкніть двигун, охолодіть протягом 20 хв

d) перезавантаження на 20 хв (робота двигуна на холостому ходу)

e) вимкніть двигун, охолодіть протягом 20 хв

f) запуск і нормальна робота двигуна протягом 30 хвилин.

поза транспортним засобом:

a) фарба повинна бути повністю сухою перед процесом випалу

b) нагрівати елемент до температури. 121C протягом 30 хвилин.

c) охолодження 30 хв.< / п>

d) нагрівати елемент до температури. 204C по 30 хв

E) охолодження 30 хв

f) нагрівати елемент до температури. 343C через 30 хв

Примітка: не перевищуйте температуру плавлення лакованого елемента.

Translated by AiTranslate api services.