VHT лак фарба для гальмівних супортів злотий

VHT лак фарба для гальмівних супортів злотий

Що Ви шукаєте?

VHT лак фарба для гальмівних супортів злотий

В наявності
Код товару:
9643881337
2368,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
продукт для професіоналів і цінителів автомобілебудування-американське якість.

найпотужніша фарба / лак для фарбування і реставрації двигунів в аерозольному балоні, доступна на польському ринку.

фарба на оригінальній основі керамічних смол, які забезпечують тривалу обробку стійкість до іржі і корозії.Він не сколеться, не тріскається і не вицвітає.

витримує температуру до 900° F (482° c).

застосування: гальмівні супорти, ротори (ротори) і гальмівні барабани

поверхні: метал

лак VHT® Caliper Paintлак фарба для фарбування компонентів гальмівної системи спрей стійкий 482°cКолір: золотий блиск  (Gold)обсяг: злотий 400mlпродуктивність приблизно : 3,5-4,0 m2каталожний номер: SP736

опис товару:

лак VHT® caliper Paint-це гарантія кольору з кращою довговічністю і термічною і хімічною стійкістю. Хімічний склад цієї фарби розроблений і протестований таким чином, щоб забезпечити захист від корозії, іржі, сольового туману, хімічних речовин і добавок до сучасних паливних сумішей і обезжиривателям.

час висихання:30 хвилин, отверждается через 24 години

дуже важливо-щоб отримати унікальні властивості фарби і покриття, пофарбований елемент повинен бути підданий "випічці"  - термічне затвердіння.

процес затвердіння в транспортному засобі:

  • фарба повинна бути повністю сухою перед затвердінням,
  • тепло, що виділяється двигуном, завершить процес затвердіння.

процес затвердіння поза транспортним засобом:

  • фарба повинна бути повністю сухою перед затвердінням,
  • обпалювати при 93°C протягом 20 хвилин.

не перевищуйте темп. плавлення лакованого елемента.

Лакофарбова система

VHT рекомендує використовувати наступні матеріали для досягнення бажаних кінцевих результатів,довговічності та якості отриманого покриття.

  • Sp700 Caliper Cleaner
  • Sp118 Flame Proof Primer
  • Spxxx Caliper Paint Color
  • SP730 Gloss Clear
на інших аукціонах є спеціальна грунтувальна фарба, термостійкий прозорий лак, наждачний папір і т.д. і фарби для фарбування двигуна в інші кольори.

нижче приклади та ілюстративні фотографії (інший колір - Доступні на інших аукціонах)

спосіб фарбування

для досягнення максимальної продуктивності продукту, будь ласка, прочитайте всі інструкції на етикетці перед фарбуванням.

підготовка поверхні шляхом видалення пухкої фарби, жиру, воску і бруду. Для досягнення найкращих результатів використовуйте засіб для видалення жиру та воску для очищення поверхні. Підготовка поверхні може бути виконана шляхом піскоструминної обробки або шліфування поверхні наждачним папером 320 або еквівалентною. Знову протріть поверхню засобом для видалення жиру та воску.

виконайте маскування прилеглих ділянок для захисту від надмірного туману нанесеної аерозольної фарби.

використовувати при температурах від 30°C  до 35°C . Енергійно струшуйте протягом однієї хвилини, поки кулька всередині банки не почне вільно переміщатися. Струсіть протягом 10 секунд після кожної хвилини нанесення лаку. Для досягнення максимальної адгезії і консистенції кольору рекомендується використовувати грунтовку vht Primer. Щоб нанести лак, тримайте банку на відстані 20-25 см від поверхні, що фарбується. Наносите лак рівними і зворотно-поступальними рухами. Для додаткового захисту використовуйте VHT Gloss Clear-прозорий глянсовий лак.

  • щоб уникнути протікання слід нанести 2 тонких шару, а потім 1 більш товстий (метод мокрого нанесення лаку).
  • всі шари слід наносити протягом 1 години з інтервалом у 10 хвилин між шарами.
  • після закінчення години наступні шари можна наносити тільки через 7 днів і після затвердіння фарби. Через годину лак можна помацати.
  • після закінчення трьох годин можна приступати до складання лакованого елемента.
  • площа покриття фарби приблизно: 3,5-4,0 м2

сопло EZ TOUCH™ викликає на 50% меншу втому пальців, ніж при використанні стандартного сопла, а також забезпечує більше покриття і менші втрати.

Scroll To Top