V-FORCE 4R МЕМБРАННИЙ КЛАПАН GAS GAS EC 250/300 21-23

V-FORCE 4R МЕМБРАННИЙ КЛАПАН GAS GAS EC 250/300 21-23

Що Ви шукаєте?

V-FORCE 4R МЕМБРАННИЙ КЛАПАН GAS GAS EC 250/300 21-23

В наявності
Код товару:
12167570818
14423,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом V-FORCEGASGAS
Опис

V-FORCE 4R  мембранний клапанGAS GAS EC 250/300 2021-23

мембранний клапан запобігає зворотний потік паливоповітряної суміші з кривошипної системи в карбюратор, система використовується в більшості двигунів 2t

бренд MOTOTASSINARI є основним виробником клапанів цього типу, з флагманською моделлю V Force.

новинкою в лінійці є новітня модель V-Force 4, яка ще краще і ефективніше свого попередника vforce 3. Модернізована і поліпшена компоновка двох конусів з поліпшеною аеродинамікою дозволяє збільшити потік суміші. Зменшений хід діафрагми призводить до того, що вони долають лише половину відстані, що збільшує ймовірність повного відкриття та забезпечує краще ущільнення, а також зменшує час відкриття та закриття діафрагми, не зменшуючи потік повітря чи палива. Таке рішення збільшує оберти двигуна до максимуму і покращує реакцію на відкриття дросельної заслінки.

коли двигун працює зі швидкістю 8000 об/хв, пелюстки діафрагми відкриваються і закриваються 133 рази в секунду, тому фізично діафрагми ніколи не закриваються, тому що вони завжди знаходяться в русі, це проливає світло на перевагу старих моделей, тому що подовжені пелюстки і зменшений хід зменшують знос пелюсток і корпуса клапана

характеристики:

  • подвоєна площа діафрагми щодо старих моделей
  • кращий нижній діапазон оборотів, підвищена потужність двигуна
  • підвищена ефективність за рахунок зменшення ходу діафрагми
  • збільшений потік повітря призводить до збільшення потужності двигуна
  • зменшений знос пелюстків діафрагми
  • безгвинтова система виключає ризик падіння гвинтів в двигун і дозволяє швидко замінювати пелюстки діафрагми поліпшені характеристики V-force4

поліпшені характеристики V-force4:

  • модернізовані мембрани з вуглецевого волокна
  • попередня кривизна мембрани покращує ущільнення на кінцях
  • більш широкий корпус клапана для максимального збільшення повітряного потоку
  • загальна площа мембран збільшилася на 10,5%, що призвело до збільшення повітряного потоку
  • покращена аеродинаміка збільшує швидкість повітряного потоку в зовнішніх каналах
  • покращена форма обмежувачів знижує удар на високій швидкості і збільшує термін служби оптимізована аеродинаміка і зменшена передня частина центральної поперечки на 15,6%

всього новинок в V-force4:

  • гумове ущільнення на стику діафрагми з корпусом збільшує довговічність обох елементів
  • модернізований корпус і кріплення спеціально під V-Force 4

the all new VForce4 is built upon the solid foundation that has made the VForce3 such a sucess for the last 10 years. While the VForce3 has been continually refined over the years, this is a complete redesign of the entire system

the unique design of the VForce reed Valve system features double the reed tip surface over a conventional reed valve design. Це має дві основні переваги: 1) пелюстки рід лише подорожують на відстані, як умовний клапан рід, щоб отримати той самий потік повітря. 2) тому що рід пелюстки тільки потрібно подорожувати на відстані, що на умовному рід клапан дизайн, є великий шанс, що вони будуть повністю відкриті, як добре, як кращий шанс ущільнення, коли вони "закриті". A reed petal never truly "closes" in a classic sense, as it is always in movement. Consider this, an engine operating at 8,000 RPM results in a reed petal opening and closing 133 times in one second. Ось цей факт, який світиться на іншому vforce advantage. З тих пір,як пелюстки тільки що пройшли половину відстані, вони, як правило, останні довше, ніж вони менше носять, ніж очеретяні пелюстки на конвенціональному ридовому клапані.

STANDARD VFORCE REED Valve FEATURES

  • Double the reed tip surface over a conventional reed Valve design
  • Increased bottom end, stronger mid-range and longer top-end
  • Greater efficiency due reduced reed petal travel
  • More airflow means more horsepower
  • Reduced reed petal wear
  • Screw Free Design eliminates risk of screws going through Motor
  • Screw Free Design enables Super Quick Reed Petal changes

new and improved vforce4 features

  • all-new Reed Petal Resin System, carbon fiber and Lay-up
  • pre-Curved Reed Petal ensures better Seal at Tip
  • wider Reed Cage for MAXIMUM Airflow
  • combined Reed Tip area increased by 10.5% resulting in increased Total Air Flow
  • Airfoil Shape added to Cage Tip to increase Air Velocity from outer Ports
  • long Reed stops added to progressively Slow Petal Tip Velocity, for increased Petal Tip durability
  • reduced Frontal area of Central Wing by 15.6% combined with a more Aerodynamic Shape

all-new vforce4r features

  • rubber overmodling on Reed Tip surface of Cage для подальшого поліпшення Petal Life
  • pre-Curved Reed Petal ensures better Seal at tip
Translated by AiTranslate api services.
Scroll To Top