1-канальний автомобільний підсилювач 1X3000/5000/7000W RMS, стабільний до 1ω, широкосмуговий цифровий FRD (Full Range Digital), входи сигналу High / Low, 2 внутрішніх вентилятора, провідний регулятор посилення басів в комплекті, корейська дизайн.
автомобільний 1-канальний підсилювач з високою вихідною потужністю і дуже високою ефективністю (більше 90%), що працює в широкосмуговому цифровому класі FRD (Full Range Digital). Підсилювач побудований за військовим стандартом на основі двосторонньої материнської плати FR-4 PCB, що містить високоякісні компоненти, в тому числі компоненти технології поверхневого монтажу SMD. Excursion HXA-8k має два внутрішніх вентилятора охолодження, систему шумозаглушення і захисту від перешкод, а також системи захисту від перевантаження, короткого замикання на виході Динаміка, перегріву і зниженої напруги живлення. У стандартному обладнанні також є плавно регульовані фільтри LPF і HPF з можливістю роботи в режимі BPF Subsonic (Band Pass Filter = HPF + LPF), еквалайзер посилення баса " Bass Boost "і входи" High/Low Input "для аудіосигналу рівня динаміка і рівня RCA (загальні входи сигналу для режиму" High/Low " через роз'єми RCA). За правильну передачу енергії відповідають міцні клеми для кабелів гучномовців і подвійні клеми для силових кабелів перетином 53 мм2. Дистанційний провідний регулятор гучності сабвуфера входить в стандартну комплектацію. Підсилювач Excursion HXA-8k не призначений для роботи в режимі Bridge-LINK.е>
запобіжник: потрібен зовнішній запобіжник на 500 а (або 2x250a) не більше 30 см від клем підсилювача
включення захисту від високої температури: від 80 °C
включення захисту від низької напруги живлення нижче 8
розміри корпусу без клем і роз'ємів (ш/вис./ дл.): 240/70/440 мм
Робота в широкосмуговому цифровому класі "FRD".
технологія: SMD, Full MOSFET. Військовий стандарт, розроблений в Кореї.
режими роботи фільтрів HPF і LPF: постійно включені як Band Pass Filter.
аудіо вхід сигналу: 2xRCA (загальний для високого / низького сигналу).
Робота в режимі Bridge-LINK (міст 2 шт.): ні.
перемикачі рівня для вибору рівня вхідного сигналу HIGH / LOW (сигнал рівня Динаміка або RCA).
перемикач FRQ (множник) для вибору частотного діапазону фільтрів: для HPF x1/x5, для LPF x1 / x10
загальний вхід сигналу HIGH або LOW через роз'єми RCA при виборі відповідного режиму роботи перемикачем LEVEL (для режиму HIGH ми рекомендуємо використовувати адаптивні роз'єми RCA - GL Excursion XML-продається окремо).
управління включенням і вимиканням підсилювача: шляхом подачі на роз'єм REM керуючого напруги +12 В (наприклад, від головного пристрою)
корозійно-стійкі нікельовані клеми проводів.
масивні клеми з шестигранними гвинтами для акустичних кабелів перетином до 10 мм2.
дві подвійні масивні клеми з шестигранними гвинтами для силових кабелів перетином до 53 мм2.
ланцюга захисту від перевантаження, короткого замикання на виході Динаміка, перегріву і зниженої напруги живлення.
світлодіодні індикатори для індикації робочого стану підсилювача: - POWER (зелений)-загоряється при включеному підсилювачі - Сигналізація (червоний) - загоряється при спрацьовуванні системи захисту від пошкоджень (наприклад, коротке замикання кабелів гучномовців, перегрів, перевантаження і т.д.). - Кліп (жовтий) - загоряється при перевантаженні аудіосигналу (великі спотворення).
дистанційний провідний регулятор гучності сабвуфера входить в стандартну комплектацію.
гарантія польського дистриб'ютора: 24 місяці тільки при стандартному використанні в межах допустимих параметрів. Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені неправильною експлуатацією, несправною або неадекватно ефективною силовою установкою, надмірним перевантаженням, несправністю або неправильною конфігурацією іншого Сполученого обладнання.
Відсутність повної гарантії (тільки гарантія запуску) при використанні підсилювача в комерційних або демонстраційних цілях (наприклад, демонстраційні автомобілі, публічні презентації, ярмарки, злотий), при використанні під час змагань і турнірів car audio SPL та інших додатків з навантаженнями, що виходять за межі рекомендованого або допустимого діапазону параметрів нормальної експлуатації.