Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | USA-ARP-208-4303 |
Стан | Новий |
---|---|
Номер за каталогом | USA-ARP-208-4303 |
Шпильки головки ARP Honda Civic / Integra 1.8L B18C VTEC 12pt
Назва: шпильки головки ARP 208-4303 Honda Civic / Integra 1.8L B18C VTEC 12pt
Бренд - ARP
Номер деталі - ARP-208-4303
Країна виробництва - США
Є причина, чому практично кожен провідний професійний виробник двигунів покладається на головні шпильки серії ARP Pro у своїх високопродуктивних силових агрегатах. Простіше кажучи, сьогодні на ринку немає кращої конфігурації контактів. ARP використовує лише преміальний сплав 8740 і запатентований сплав ARP2000, які мають значно кращі оцінки, ніж леговані сталі авіаційного класу. По-друге, кожен штифт розміщується вертикально на спеціальних стійках і проходить точну термообробку до 190 000 фунтів на квадратний дюйм для матеріалу 8740 і 220 000 фунтів на квадратний дюйм для матеріалу ARP2000. Ця процедура забезпечує повну передачу тепла, а результати набагато кращі, ніж у випадку з менш якісними штифтами інших виробників. Важливо пам’ятати, що нижчі штифти навіть не зачищають від середини – матеріал згортають у вигляді бруска (в основному перед термічною обробкою, коли з матеріалом легше працювати). Оскільки шпильки ARP виготовляються з такими високими допусками, ви помітите, що прокладки та головки циліндрів буквально ковзають на місце та ідеально підходять – це не стосується шпильок головки нижчої якості.
Використання штифтів значно полегшує збірку двигуна (особливо двигуна для автоспорту, який потребує частого та швидкого обслуговування!), забезпечуючи правильне розташування головки циліндра та прокладки. Штифти також забезпечують точнішу та стабільнішу передачу крутного моменту. Коли ви використовуєте гвинти для кріплення головки, застібка фактично «затягується», коли ви затягуєте її з правильним крутним моментом. Таким чином, гвинт реагує на дві різні сили одночасно. Шпильку слід встановлювати в режимі «розслаблено» - ні в якому разі не можна туго закручувати її заклиненою гайкою. Якщо все в порядку, штифт слід встановити вручну. Тоді, коли ви встановлюєте потужність крутного моменту для гайки, штифт буде розтягуватися лише по вертикальній осі. Пам’ятайте, що нарізаний коротший хвостовик матиме таку саму вартість, як і довший стандартний хвостовик. Це забезпечує більш рівномірну силу притиску голови.
ARP ® - Automotive Racing Products є виробником кріпильних елементів/гвинтів, що застосовуються в двигунах і системах приводу, запасних частин OEM для спеціалізованого обладнання для перегонів. ARP є світовим лідером у сфері технологій кріплення. Сюди входять високоякісні запасні частини OEM та екзотичне спеціальне обладнання для Формули-1, IndyCar, NASCAR і NHRA для перегонів і суден. Щоб забезпечити оптимальний контроль якості, ARP незалежно контролює всі аспекти виробничого процесу та контролю якості. Таким чином ARP здобув репутацію найкращого бренду на ринку.
2270 км і 2200 Нм - це потужність нашого демонстраційного автомобіля Tsunami bimoto Calibra, найшвидшого двомоторного автомобіля в світі! Автомобіль, створений для перегонів на 1/4 милі з використанням запчастин FMIC, розганяється від 0 до 300 км/год менш ніж за 10 секунд і вже кілька сезонів займає найвищі сходинки подіуму. Ці факти підтверджують найвищу якість і довговічність наших деталей.
Нашими запчастинами користуються найкращі польські та європейські дрифтери: Павел Треля (Opel GT 870KM), Бартош Осталовський (Nissan 200sx 1000KM), Адам Залевський (BMW e30 900KM), Кароліна Піларчик (Nissan 200sx 750KM), Пьотр Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) та багато інших!
Завдяки нашим компонентам багато учасників завоювали чемпіонські титули у найважливіших лігах як у Польщі (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), так і в світі (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship) .