TI-N008 - Поперечні кермові тяги JAPANPARTS TI-N008
The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
JavaScript seems to be disabled in your browser.
For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in your browser.
TI-N008 - Поперечні кермові тяги JAPANPARTS TI-N008
Основні параметри
Докладніше
Стан
Новий
Номер за каталогом
TI-N008
Номери замінних деталей
ASHIKA 111-0N-N008, IAP QUALITY PARTS 605-13011, JAPKO 111N008, MDR MTR-8N08, NPS N410N131, RED-LINE 40NI035,
Оригінальний номер деталі
NISSAN 4868011J00, NISSAN 48680-11J00, NISSAN 48680C6061, NISSAN 48680-C6061, NISSAN 48680G9501,
Опис
поперечні кермові тяги JAPANPARTS TI-N008
OEM коды
NISSAN:48680-11j00 NISSAN:48680-C6061 NISSAN:48680G9501 ASHIKA:111-0n-N008 japko:111N008 MDR:MTR-8N08 red-line:40ni035 ТЕХНІЧНІ характеристики
Сторона установки: передня вісь загальна довжина [мм] : 748висота установки: 74 діаметр установки [мм]: 16 Зовнішня різьба 1 [мм]: 14 x 1,5 < /ul>підходить для
NISSAN Nissan PATROL III/1 Універсал (W160) 2.8 (W160) 120 км (07-1980 - 08-1988) NISSAN PATROL III/1 хардтоп (K160) 2.8 (K160) 120 км (07-1980 - 08-1988) Nissan Patrol III/1 хардтоп (K160) 2.8 (K160) 121 км (07-1980 - 08-1988) Nissan Patrol III/1 station wagon (W160) 3.2 D (W160) 95 км (11-1979 - 08-1988) Nissan Patrol III/1 хардтоп (K160) 3.2 D (K160) 95 км (11-1979 - 08-1988) Nissan Patrol III/1 station wagon (W160) 3.2 TD (W160) 110 км (07-1983 - 08-1988) Nissan Patrol III/1 хардтоп (K160) 3.2 TD (K160) 110KM (07-1983 - 08-1988) Nissan Patrol III/2 station wagon (W260) 2.8 TD 116km (06-1989 - 11-1995) Nissan Patrol III/2 хардтоп (K260) 2.8 120 км (05-1986 - 06-1990) Nissan Patrol III/2 хардтоп (K260) 2.8 TD 116 км (05-1986 - 06-1990)
при виборі деталей використовуйте інформацію, що міститься в каталозі TecAlliance. Підгонка деталей повинна проводитися за номером кузова VIN. Дати, зазначені в дужках, позначають цілі роки виробництва даної моделі автомобіля, а не конкретні роки використання деталей в цьому автомобілі. Зверніть увагу, що виробник міг використовувати 2 або більше різних типів у зазначеній моделі автомобіля