ТЕСТЕР НА ВИТІКИ CO2 СИСТЕМИ ОХОЛОДЖЕННЯ /ПРОКЛАДКИ ГОЛОВКИ/
КОД ПРОДУКТУ: B.8037UPG
ЗАМІНИ:
QUATROS 30187
MAGNUS MGS1025
ASTA A-1025B
05082022 5046
BGS 8037
UW HCG3810
ОПИС ПРОДУКТУ:
Пристрій дозволяє легко діагностувати та швидко виявити пошкодження прокладки головки.
У разі пошкодження прокладки головки або самої головки, частина вихлопних газів, що містить, серед іншого, CO2 йде в систему охолодження.
Принцип роботи приладу заснований на вимірюванні вмісту CO2 в системі охолодження.
Реакційна рідина в камері тестера вступить в реакцію з газами системи охолодження і змінить колір у разі підвищеного вмісту CO2.
Двокамерна конструкція пристрою (з фільтром між камерами) дозволяє відокремлювати залишки в першій камері (наприклад, краплі теплоносія). що може негативно вплинути на результат тесту.
УВАГА!!! КОМПЛЕКТ БЕЗ РІДИНИ
ВКЛЮЧЕНО:
Пристрій для вимірювання герметичності прокладки головки. (має дві камери, розділені фільтром і універсальне з'єднання для кришки радіатора)
Ручний насос для відсмоктування газу із системи охолодження.
Ємність для реакційної рідини на 250 мл.
Порожній контейнер для використаної рідини (якщо реакційна рідина не змінила колір, її можна використовувати кілька разів за умови, що в неї не потрапила охолоджуюча рідина) -
Підключення завершується швидким з’єднувачем. забезпечує щільне з'єднання і, отже, більш точні вимірювання.
Весь набір у зручній зручній валізі.
ПРИМІТКА:
Під час перевірки температура радіатора дуже висока. будьте особливо уважні!
Реакційна рідина може викликати подразнення шкіри та очей.
Якщо рідина потрапила на шкіру або в очі, промийте їх великою кількістю води.
Використовуйте захисні окуляри.
ВИКОНАННЯ ВИМІРЮВАННЯ:
Відкачайте приблизно 1/10 об’єму охолоджувальної рідини з радіатора.
Наповніть верхню камеру приладу реакційною рідиною до рівня, зазначеного на камері.
Підключіть тестер до отвору кришки радіатора за допомогою гумового універсального з’єднувача або спеціального швидкого з’єднувача.
Запустіть двигун (бажано вже прогрітий). працювати на вищих швидкостях, щоб отримати вищий тиск згоряння.
Залиште двигун на трохи вищих обертах і спостерігайте за поведінкою реакційної рідини; не використовуйте ручний насос. теплоносій і пари повинні виходити з радіатора самостійно. Слідкуйте за тим, щоб рівень охолоджуючої рідини не перевищував рівень, позначений червоною лінією в нижній камері пристрою.
Зміна кольору реакційної рідини на жовтий (бензинові двигуни) або зелений (дизельні двигуни) протягом кількох хвилин після появи бульбашок газу свідчить про пошкодження прокладки головки або пошкодження самої головки. Якщо колір залишився незмінним - - без пошкоджень.
Після завершення тестів обережно розберіть пристрій. використану реакційну рідину можна відкачати ручним насосом у порожню ємність із набору. Використана рідина повертається до свого попереднього кольору через кілька годин і може бути використана знову.