Електронний тестер якості моторної оливи дозволяє швидко та легко перевірити якість моторної оливи.
Випробування моторного масла:
бензин (Pb)
дизель (Diesel)
Випробування олеїнової кислоти , відкладення вуглецю, вологи та інших домішок, що точно позначає якість масла за допомогою десяти індикаторів.
Тестер може проаналізувати та оцінити стан масла, щоб надати рекомендації щодо заміни його чи ні.
Точність визначається статусом якості масла. Він може ефективно визначити, чи пошкоджено двигун.
Переваги тестера моторної оливи:
Негайна перевірка якості гальмівної рідини
Міцний, компактний корпус .
Випробування як для бензинових, так і для дизельних двигунів
Дуже точні та надійні.
Ви можете перевірити будь-який тип транспортного засобу: легкові, вантажівки, машини, трактори, мотоцикли тощо.
Низький заряд акумулятора споживання.
Автоматичне вимикання.
Простота використання.
Гарне співвідношення ціни та якості.
Джерело живлення: дві батареї CR2032 (у комплекті)
Перший запуск:
ТЕМПЕРАТУРА МАСЛА ПОВИННА БУТИ РІВНОЮ КІМНАТНОЇ ТЕМПЕРАТУРИ ПРИБЛИЗНО 20 ГРАДУСІВ ЦЕЛЬСІЯ
Спочатку скористайтеся кнопкою, щоб вибрати, чи ви перевіряєте масло від увімкненого двигуна (ВР: бензин: DSL: дизель), потім натисніть кнопку живлення (УВІМК.), зачекайте 5 секунд, щоб побачити зелене та червоне світло, потім помістіть краплю масла в тестовий бак. Нарешті натисніть клавішу тестування (TEST), щоб розпочати тест.
Примітка: якщо світиться лише індикатор №10, потрібно замінити батарею. Якщо індикатори #7.8.9 блимають по черзі, датчик забруднений, вимкніть живлення та очистіть датчик
Не дозволяйте поверхні масла перевищувати тестовий зазор, щоб отримати найкращий результат тесту, виконайте test& ;amp;nbsp; при 15-27°C
Натисніть кнопку (ТЕСТ) і швидко відпустіть, 10 індикаторів блимають послідовно, а останній індикатор вказуватиме на якість олії.
Показання пристрою для зчитування:
№ 1–№ 7, спалах зеленої олії дуже доброї або відмінної якості
# 10 червоний блимає швидко, пропозиція капітального ремонту двигуна (його обсяг повинен бути додатково визначений іншими проблемами двигуна, лямбда-зонд, погане згоряння, головка для планування або прокладка головки тощо)
Після завершення натисніть ВИМК., і це дуже важливо, щоб очистити тестовий зазор датчика.
Метод калібрування
1. Протріть тестовий слот, очистіть його та покладіть на гладку платформу. Натисніть кнопку TEST, щоб почати, приблизно через 1 секунду блимає #6, увійдіть в режим калібрування.
2. Відпустіть кнопку, приблизно через 5 секунд світлодіоди LED1 (зелений), LED6 (зелений) почергово блимають, вказуючи на те, що прилад переходить у процес калібрування.
3. Додайте тестове моторне масло в тестовий зазор і натисніть кнопку TEST один раз.
4. Зачекайте приблизно 5 секунд, світлодіоди LED1 ~ LED6 світитимуться циклічно, калібрування буде успішним.
5. Вимкніть живлення та протріть тестовий зазор.
Якщо результати калібрування та перевірки часто відрізняються, необхідно проаналізувати причини.
(1) Тестовий слот не очищено;
(2) Не завершено протягом 1 хвилини після початку;