Електронний тестер якості моторної оливи дозволяє швидко та легко перевірити якість моторної оливи.
Випробування моторного масла:
бензин (Pb)
дизель (Diesel)
Випробування олеїнової кислоти , відкладення вуглецю, вологи та інших домішок, що точно позначає якість масла за допомогою десяти індикаторів.
Тестер може проаналізувати й оцінити стан масла, щоб надати рекомендації щодо заміни чи ні.
Точність визначається статусом якості масла. Він може ефективно визначити, чи пошкоджено двигун.
Переваги тестера моторної оливи:
Негайна перевірка якості гальмівної рідини
Міцний, компактний корпус .
Випробування як для бензинових, так і для дизельних двигунів
Дуже точні та надійні.
Ви можете перевірити будь-який тип транспортного засобу: легкові, вантажівки, машини, трактори, мотоцикли тощо.
Низький заряд акумулятора споживання.
Автоматичне вимикання.
Простота використання.
Гарне співвідношення ціни та якості.
Джерело живлення: дві батареї CR2032 (у комплекті)
Перший запуск:
ТЕМПЕРАТУРА МАСЛА МАЄ ДОВІДУВАТИ КІМНАТНІЙ ТЕМПЕРАТУРИ ПРИБЛИЗНО 20 ГРАДУСІВ ЦЕЛЬСІЯ
Спочатку за допомогою кнопки виберіть, чи перевіряєте ви масло від увімкненого двигуна (ВР: бензин: DSL: дизель), потім натисніть кнопку живлення (УВІМК.), зачекайте 5 секунд, щоб побачити зелене та червоне світло, потім помістіть краплю масла в тестовий бак. Нарешті натисніть клавішу тестування (TEST), щоб розпочати тест.
Примітка: якщо світиться лише індикатор №10, потрібно замінити батарею. Якщо індикатори # 7.8.9 блимають по черзі, датчик забруднений, вимкніть живлення та очистіть датчик
Не дозволяйте поверхні масла перевищувати тестовий зазор, щоб отримати найкращий результат тесту, виконайте тест  ; при 15-27°C
Натисніть кнопку (ТЕСТ) і швидко відпустіть, 10 індикаторів блимають послідовно, а останній індикатор вказуватиме на якість олії.
Показання пристрою для зчитування:
№ 1–№ 7, спалах зеленої олії дуже доброї або відмінної якості
# 10 червоний блимає швидко, пропозиція капітального ремонту двигуна (його обсяг повинен бути додатково визначений іншими проблемами двигуна, лямбда-зонд, погане згоряння, головка для планування або прокладка головки тощо)
Після завершення натисніть ВИМК., і це дуже важливо, щоб очистити тестовий зазор датчика.
Метод калібрування
1. Протріть тестовий слот, очистіть його та покладіть на гладку платформу. Натисніть кнопку TEST, щоб почати, приблизно через 1 секунду блимає #6, увійдіть в режим калібрування.
2. Відпустіть кнопку, приблизно через 5 секунд світлодіоди LED1 (зелений), LED6 (зелений) почергово блимають, вказуючи на те, що прилад переходить у процес калібрування.
3. Додайте тестове моторне масло в тестовий зазор і натисніть кнопку TEST один раз.
4. Зачекайте приблизно 5 секунд, світлодіоди LED1 ~ LED6 світитимуться циклічно, калібрування буде успішним.
5. Вимкніть живлення та протріть тестовий зазор.
Якщо результати калібрування та перевірки часто відрізняються, необхідно проаналізувати причини.
(1) Тестовий слот не очищено;
(2) Не завершено протягом 1 хвилини після початку;