ТЕСТЕР АКУМУЛЯТОРІВ 6 В 12 В 24 В 2-300 АЧ ЦИФРОВИЙ ЛІЧИЛЬНИК!!
Стандарти джерела живлення Діапазон: 2-220 Ач CCA 100-240
JIS 26A17--245H52
DIN 100-2200
IEC 100-2200
EN 100-1400
SAE 100-2400
GB 30-220 А·год
BCI 100-2400
MCA 100-2400
CA 100-2400
Результати вимірювання стану акумулятора у %:
· SOC – стан заряду акумулятора
· SOH - рівень споживання акумулятора
【Стандартний тест/тест на кривошип/тест на зарядку/тест на навантаження】
【Сумісність з усіма типами батарей】
наприклад, батареї загального типу, плоскі AGM, спіральні AGM, гелеві та глибокого циклу.
【РЕВЕРСИВНИЙ ДОСТУП】
Незалежно від того, позитивний чи негативний, наш тестер генератора змінного струму працює ідеально, не турбуючись про пошкодження обладнання чи акумулятора. І оборотний доступ не вплине на точні результати.
【Підтримка акумуляторів ємністю 2-220 Ач, напругою від 4,9 В до 36 В】
Швидкий, починаючи з 2 А·год: Тестер батареї 6 В може використовувати цю батарею бездоганно відповідно до конструкції, оскільки деякі мотоциклетні батареї починаються з 2 А·год. Нормальний робочий діапазон становить від 4,9 В до 36 В. Це дозволяє отримати точні результати.
Тестування акумуляторів у:
Вантажівки
Трактори
Машини
Вилочні навантажувачі
Автомобілі
Мотоцикли
Скутери
Скутери
Панелі керування сигналізацією
Джерело аварійного живлення ДБЖ
Фотоелектричні панелі
Акумуляторні інструменти
та багато інших.
Специфікація:
Температура робочого середовища: від 0*C до 50*C
Температура зберігання: від -20*C до 60*C
Матеріал корпусу: кислотостійкий АБС-пластик
Діапазон вимірювання ємності акумулятора: 2Ah-220Ah
Напруга/застосування: 6 В 12 В 24 В
Вхідна напруга: 5–32 В
Розміри пристрою:
Висота: 19 см, Ширина: 9 см, Товщина: 2,6 см,
стрілка вгору+стрілка вниз=знімок екрана
Завдяки передовій електроніці, цей пристрій має можливості, які можна порівняти або навіть перевершити, ніж у дорогих професійних тестерів у майстерні.
Пристрій починає працювати відразу після підключення до перевіреного джерела живлення.
Виявляє погані батареї.
Захист від підключення неправильної полярності. Неправильне підключення не пошкодить тестер/акумулятор/автомобіль. Незважаючи на те, що він єдиний відомий нам, незважаючи на неправильно підключені вимірювальні кліщі, він працюватиме нормально та виконуватиме правильні вимірювання.
Прямий тест батареї з падінням заряду. Немає необхідності повністю заряджати акумулятор перед тестуванням.
Перевірка батареї в основному зосереджена на аналізі терміну служби шляхом обчислення її поточної ємності та ступеня споживання. Завдяки йому можна оцінити, чи потрібна заміна батареї.
Завдяки тесту ви оціните, чи акумулятор забезпечує автомобіль належним струмом під час запуску та роботи двигуна.
Тест заряджання дозволяє проаналізувати систему заряджання автомобіля, щоб перевірити, чи правильна напруга в електричній системі.