Tec-2000 Engine Flush
промивка двигуна
ємність: 375 мл
Tec-2000 Engine Flush являє собою унікальний склад розчинників і високоефективних складів з мастильними властивостями. Engine Flush-один з перших і небагатьох препаратів, в якому відмовилися від хлорованих вуглеводнів, що означає відсутність шкідливих парів під час роботи препарату і більш чисте навколишнє середовище.< / P >
Tec-2000 Engine Flush визнаний одним з найбільш ефективних і ефективних препаратів для очищення салону двигуна. Він дуже простий у використанні в будь-яких умовах. Формула Tec-2000 Engine Flush присутня на світовому ринку більше 20 років і користується відмінною репутацією серед клієнтів, які професійно займаються автомобільним ринком.
як використовувати?
Tec-2000 Engine Flush слід використовувати під час стандартної заміни масла. Слід додати препарат до двигуна, ще до старого маслу. Двигун повинен досягти нормальної робочої температури. Після додавання препарату двигун повинен працювати на холостому ходу близько 10-15 хвилин (автомобіль повинен знаходитися в провітрюваному приміщенні або на вулиці, щоб уникнути отруєння вихлопними газами). Після закінчення цього часу злийте старе масло, встановіть новий фільтр і долийте стан новим маслом.
Якщо у двигуна з'явилися такі проблеми, як в'язкі кільця, нерівномірне стиснення, підвищена витрата масла або чорний дим, робота з препаратом повинна тривати близько 25-30 хв до заміни масла.
унікальне поєднання високоефективних миючих засобів разом з високоефективною мастилом дозволяє використовувати препарат у всіх двигунах внутрішнього згоряння-бензинових, дизельних і газових . Операція повністю безпечна для двигуна.
дозування:
однієї банки375 млTec-2000 Engine Flush вистачає на кожні 4-5 літрів олії .
коли використовувати промивку двигуна?
TEC-2000 Engine Flush ,,промивка двигуна" рекомендується використовувати, коли:
- двигун спалює масло
- автомобіль видуває темний або синій дим
якщо двигун спалює масло і в результаті виходить темний або синій дим, то це означає, що кільця мають опір в роботі і не стосуються стінок циліндра, в результаті вони пропускають масло в камеру згоряння.
- масло вилітає через odme
- низьке стиснення
якщо двигун має проблеми з запуском, це може означати, що кільця були запечатані нагаром і зупинилися в кільцевих канавках. Під час роботи двигуна тиск в камері згоряння, що потрапляє в нижню частину поршня, знижує компресію в камері згоряння і видуває масло.існує також ймовірність того ,що кільця зазнали механічного пошкодження, це відбувається в 1 з 10 випадків.
- ви чуєте штовхачі клапана
- масло було замінено більше 15tys. км.
- масло старше 12 місяців
- автомобіль їздив більшу частину по місту
- ви купили автомобіль або двигун і не знаєте його історію