Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
корпус лампи виконаний у вигляді пістолета з пластику. Усередині корпусу встановлена Ксенонова лампа з електронною системою спрацьовування і проста оптична система у вигляді фокусуючої лінзи і
reflect. Імпульси, що керують роботою лампи, беруться з системи запалювання. Харчування лампи береться від акумулятора автомобіля.
лампа використовується для перевірки і регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.
правильна настройка кута випередження запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна з мінімальною витратою палива. Для правильної роботи двигуну внутрішнього згоряння потрібна достатня кількість палива, повітря та електричної іскри, що спричиняє запалювання суміші в оптимальному положенні поршня в циліндрі. Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказавши значення кута запалювання в градусах щодо верхньої
точки повороту (GZP) положення поршня в циліндрі. Зазвичай це на кілька градусів попереду GZP. Порівняння ступінчастої шкали на корпусі зчеплення з відміткою, нанесеною на маховик зчеплення при світлі стробоскопічної лампи
дозволяє визначити кут випередження запалювання під час роботи двигуна