Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
лампа використовується для перевірки і регулювання кута випередження запалювання в бензинових двигунах.
правильна настройка кута випередження запалювання відповідно до рекомендацій виробника двигуна забезпечує повну потужність двигуна з мінімальною витратою палива. Для правильної роботи двигуну внутрішнього згоряння потрібна достатня кількість палива, повітря та електричної іскри, що спричиняє запалювання суміші в оптимальному положенні поршня в циліндрі. Виробник двигуна визначає момент запалювання, вказавши значення кута запалювання в градусах щодо верхньої точки повороту (GZP) положення поршня в циліндрі. Зазвичай це на кілька градусів попереду GZP. Порівняння ступінчастою шкали на корпусі зчеплення з відміткою, нанесеною на маховик зчеплення при світлі стробоскопічної лампи, дозволяє визначити кут випередження запалювання в процесі роботи двигуна.
корпус лампи виконаний у вигляді пістолета з пластика. Усередині корпусу встановлена Ксенонова лампаЗелектронноюсистемою тригераі простою оптичноюсистемоюу вигляді фокусуючоїлінзи і фари . Імпульси, що керують роботою лампи, беруться з системи запалювання. джерело живлення лампи береться від акумулятора автомобіля.
лампа оснащена регулятором кута нахилу 0-60 градусів.
ТЕХНІЧНІ характеристики: