для тих, хто не любить багато читати-будь ласка, відскануйте QR-код і подивіться станції Freddo в дії
Стан | Новий |
---|
Стан | Новий |
---|
для тих, хто не любить багато читати-будь ласка, відскануйте QR-код і подивіться станції Freddo в дії
ви самі вирішуєте, які автомобілі ви будете обслуговувати
на R134a або на 1234yf ?е>
при виконанні вакуумної станції автоматично включається нагрівальний ремінь. Таким чином, він нагріває фактор, накопичений в балоні. Підвищення темп. при 20-40°C тиск підвищується з 5.5 до 9 бар.
це дуже впливає на наповнення фактором системи А / С.особливо у весняний та осінній період при більш низьких температурах.
у більшості станцій середнього цінового сегмента ця опція відсутня.
можливий друк звіту про сервісне обслуговування клієнта
відповідає вимогам ЄС для газу R1234yf
з піктограмами, завдяки яким ви дізнаєтеся поточний процес
аналізатор t-Line MINI ID для холодоагенту R1234yf
на автомобільному ринку можна знайти холодоагенти різної якості, тому для запобігання пошкодження системи кондиціонування повітря в автомобілі або станції технічного обслуговування кондиціонера рекомендується контролювати якість холодоагенту.
цей тип пристрою є T-Line MINI ID. тестер здатний перевірити якість r1234yf на наявність занадто великої кількості повітря, а також домішок пропану або Бутану.
згідно з рекомендаціями SAE J2843 станції кондиціонування повинні бути оснащені вбудованим ідентифікатором типу холодоагенту або оснащені USB-роз'ємом, на який можна відправляти сигнал з ручного ідентифікатора, що дозволить почати відновлення. На практиці вказується, що краще буде зовнішній пробовідбірник, так як уникнути забруднення системи, якщо випадково установка містить R134a або інший газ.
наявність зовнішнього ідентифікатора дуже важливо з точки зору запобігання витрат, що виникають при можливих витоках, які потім можуть бути виявлені і виявлені. Оскільки R1234yf в даний час в порядку. У 10 разів дорожче, ніж R134a, хороший ідентифікатор буде необхідним обладнанням.
ТЕХНІЧНІ характеристики: