PROTEC CARBON X засіб для застряглих кілець - двокомпонентний препарат

PROTEC CARBON X засіб для застряглих кілець - двокомпонентний препарат

Що Ви шукаєте?

PROTEC CARBON X засіб для застряглих кілець - двокомпонентний препарат

В наявності
Код товару:
15834314909
2580,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Środek na zapieczone pierścienie PROTEC CARBON X - preparat dwuskładnikowy

Засіб для застряглих кілець PROTEC CARBON X - двокомпонентний препарат

Виробник: PROTEC

Засіб для застряглих кілець PROTEC CARBON X - двокомпонентний препарат

PROTEC CARBON

Засіб видаляє нагар в області головки блоку циліндрів, особливо на клапанах, коронці поршня, верхній поверхні поршня і в області першого поршневого кільця.

Також очищає вхідні та вихідні отвори клапана (якщо відкриті). Залишки в клапані EGR, турбокомпресорі та системі повітрозабірника також видаляються. Він не пошкоджує ущільнення і сумісний з усіма компонентами двигуна. Ідеально підходить для бензинових і дизельних двигунів.

PROTEC CARBON Завдяки Carbon X-Extractor отриману емульсію та розчинені відкладення можна безпечно видалити з камери згоряння. Оскільки K2 містить високоефективні мастильні добавки з надзвичайно високою консистенцією, Carbon X захищає двигун від сильного тертя під час запуску, тим самим запобігаючи зносу механічних компонентів. Крім того, пломби ефективно захищені.

Сфера застосування:

Бензинові та дизельні двигуни

Застосування:

PROTEC CARBON X K1- Зніміть свічку запалювання або інжектор і вставте зонд у камеру згоряння через отвір.

PROTEC CARBON X K1-  Продукт збільшиться в об’ємі та розшириться до вхідного та вихідного каналів (якщо вони відкриті). Як тільки піна вийде з отвору, припиніть розпилення та дайте їй відреагувати приблизно 15-20 хвилин.

Продовжте використовувати компонент PROTEC CARBON X K2.

PROTEC CARBON X K2 - після нанесення PROTEC CARBON При необхідності обприскати кілька разів. Витягніть отриману емульсію за допомогою маслоекстрактора.

Точне використання засобу для чищення CARBON X

1. При холодному двигуні зніміть свічки запалювання (на бензиновому двигуні) або форсунки (якщо на дизельному паливі) і поставте двигун і поршні в т.зв. мертва точка, тобто всі поршні повинні бути на одному рівні.

2. Розпорошуйте компонент K1 через отвір за допомогою шланга, поки піна не заповнить всю камеру згоряння. Потім почекайте 15 хвилин.

3. Виконайте операцію ще раз, використовуючи продукт K2 , вам потрібно дуже обережно заповнити всю камеру згоряння цим продуктом і почекати приблизно 20 хвилин.

4. Використовуйте масловідсмоктувач, щоб висмоктати всю брудну рідину з камери згоряння.

5. Помістіть ганчірку на отвори свічки запалювання та інжектора та поверніть двигун, щоб видалити залишки бруду з камери згоряння.

6. ПІСЛЯ ВИКОРИСТАННЯ CARBON X МАСЛО ПОТРІБНО ЗМІНИТИ!

7. Рекомендується використовувати промивку масла Protec Engine Flush P1001 і P9201 перед заміною масла на нове, тобто рідку нанотехнологію в новому маслі PROTEC Nano Engine Protect & Seal 375 мл

Споживання:

500 мл миючої піни (K1) достатньо для 4-8 циліндрів (залежно від об'єму циліндрів) або 2-4 клапанів EGR, турбокомпресорів або систем впуску.

Засіб для застряглих кілець PROTEC CARBON X - двокомпонентний препарат

Scroll To Top