| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 31 кг |
| Стан упаковки | оригінальний |
| Код виробника | 12-FM-S-120 |
| Вага продукту | 31 кг |
| EAN (GTIN) | 5906660043935 |
| Продюсер | немає марки |
| Інформація про безпеку | CE |
| Ширина | 33 мм |
| Висота | 17 мм |
| Глибина | 22 мм |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Вага продукту з упаковкою | 31 кг |
| Стан упаковки | оригінальний |
| Код виробника | 12-FM-S-120 |
| Вага продукту | 31 кг |
| EAN (GTIN) | 5906660043935 |
| Продюсер | немає марки |
| Інформація про безпеку | CE |
| Ширина | 33 мм |
| Висота | 17 мм |
| Глибина | 22 мм |
Код товару: 4S-3254
Гелевий акумулятор ємністю 120 Ач від Maxx — це повністю необслуговуваний акумулятор, електроліт якого має форму гелю. Заміна рідини на гель гарантує відсутність корозії та більшу стійкість до екстремальних температур, ударів і вібрації. Це дозволяє досягти повністю зарядженого стану навіть після глибокого розряду.
Гелевий акумулятор призначений для повільного циклічного розряду та заряджання. У системах з сонячними батареями необхідно використовувати регулятори заряду струму.
Гелеві батареї ідеально підходять для живлення кемперів , човнів або невеликих пристроїв. Вони не призначені для приведення в дію інвалідних візків, навантажувачів, візків для піддонів, двигунів тощо.
Гелеві акумулятори – це тип свинцево-кислотних акумуляторів, у яких електроліт згущується в гель шляхом додавання діоксиду кремнію. Завдяки цьому електроліт не рухається, що робить акумулятор герметичним і безпечним.
Вони характеризуються тривалим терміном служби , хорошою переносимістю глибоких розрядів і стійкістю до вібрацій і важких умов роботи. Під час заряджання та розряджання гази рекомбінуються всередині, тому акумулятор не потребує обслуговування.
Гелеві батареї часто використовуються у фотоелектричних установках, човнах, кемперах і системах аварійного живлення.
Гелеві батареї ідеально підходять для застосувань, які вимагають тривалого використання від низької до середньої потужності, наприклад фотоелектричні системи, системи освітлення та аварійні системи . Однак вони не підходять для застосувань, що вимагають раптових і високих струмових навантажень, таких як запуск двигуна, через їх обмежену здатність видавати великі струми за короткий час.