Технологія CONEHEAD із сучасним формуванням пінополістиролу (див. нижче)
MIPS технологія для запобігання струсу мозку (див. нижче)
Оптимізована вентиляція
Знімна підкладка, яку можна прати
Виготовляється в двох розмірах корпусу
Double "D" " кріплення
ТЕХНОЛОГІЯ MIPS
Якщо ви шукаєте найкращий захист, який можна придбати за гроші, не шукайте далі. Шоломи Scott із вбудованою системою захисту мозку MIPS® пропонують абсолютно новий вимір безпеки. Незалежно від того, де і як ви катаєтеся, вибирайте шолом SCOTT і підвищуйте свою безпеку!
Звичайні шоломи перевіряють шляхом падіння їх вертикально на тверду поверхню. Вони призначені для захисту від прямих/радіальних ударів. Понад 15 років MIPS досліджує, як люди потрапляють у аварії в реальному світі. Працюючи з провідними світовими нейрохірургами та експертами, MIPS® визначив, що під час падіння ваша голова найчастіше вдаряється об землю під кутом, створюючи обертальний шок для мозку. Цей обертальний удар може спричинити навантаження на мозок. Шолом із MIPS® поглинає велику частину цієї енергії обертання, пропонуючи кращий захист. І якщо, всупереч видимості, ви впадете вертикально на голову, шолом SCOTT з MIPS® захистить вас так само добре, як і звичайний.
MIPS — це шар із низьким коефіцієнтом тертя всередині шолома, який дозволяє голові повертатися під кутом відносно шолома. Це значно зменшує обертальну силу та потенціал пошкодження мозку.
Головний мозок міститься в спинномозковій рідині, що знижує ризик пошкодження мозку під час удару. MIPS® Brain Protection System — це унікальна технологія, яка захищає ваш мозок від удару по черепу. Імітуючи мозок і його природне тертя та бар’єр, він зменшує поштовхи, що передаються мозку. Під впливом кутових відхилень шолом ковзає по шару з низьким коефіцієнтом тертя MIPS®, мінімізуючи обертальну силу, що передається в мозок.
ТЕХНОЛОГІЯ CONEHEAD
CONEHEAD ™ — це революційний метод формування пінопласту EPS, який покращує ударні властивості шоломів. Шолом формується в два етапи і складається з двох частин різної щільності з унікальною конічною поверхнею.
У виробництві використовувалися дві різні щільності піни, зокрема з точки зору характеристик ударної деформації та міцності зв’язку між ними. У разі аварії сила удару в напрямку голови змушує конуси стискатися, створюючи сили, які поширюються вбік через зовнішній шар піни більшої щільності. Енергія/сила удару поглинається цим бічним рухом. У той же час головка рухається в протилежному напрямку, стискаючи основу конусів меншої щільності і сповільнюючи прискорювальну головку. Результатом є нижча сила G для вашої голови.
Перевага: легший шолом + м'яка амортизуюча піна, яка ближче до голови.