З 1971 року HJC спеціалізується виключно на виробництві мотоциклетних шоломів. Поєднання сильної спеціалізації у виробництві, досвіду, інновацій та прийнятних цін сприяло глобальному успіху HJC. Мета HJC — надавати мотоциклістам усього світу високоякісні зручні шоломи за доступною ціною.
Мотоциклетний шолом HJC C10 - це абсолютно новий універсальний мотоциклетний шолом, який замінює існуючі моделі CL-Y та CS-15 у пропозиції HJC. Вигідна ціна в поєднанні з високим рівнем безпеки (сертифікат ECE R22.06) роблять модель C10 відмінним вибором як для новачків, так і для досвідчених користувачів. Вишукані деталі та покращена вентиляція ACS роблять шолом дуже зручним та ідеальним для щоденного використання.
ПРИЗНАЧЕННЯ місто, туризм
МАТЕРІАЛ: полікарбон
ТИП ЗАКРИВАННЯ: мікрометричний
БЕЗПЕКА
шолом відповідає суворому стандарту ECE R22.06, включаючи розширені випробування послаблення енергії удару, проникнення снаряда міцність та цілісність структурної структури ремінця та застібки, що забезпечує найвищий рівень безпеки
оболонка, виготовлена за технологією CAD з Advanced Polycarbonate Composite, забезпечує високу стійкість до пошкоджень
зручний мікрометричною застібкою можна керувати навіть у рукавичці, а її конструкція запобігає саморозстібанню
козирок, збільшений на 10 мм, пропонує ширше поле огляду, що підвищує вашу безпеку
КОМФОРТ
козирок, підготовлений для встановлення Pinlock, має покриття проти подряпин і забезпечує 99% захист від ультрафіолетового випромінювання, тому ваші очі добре захищені ,
оболонка, розроблена за допомогою CAD, дуже міцна та водночас легка
4 розміри оболонки дозволяють шолому підходити під будь-яку форму голови, навіть для наймолодших райдерів
знімну внутрішню частину можна прати, що дозволяє їй залишатися свіжою навіть під час інтенсивного використання
змінні щічні подушечки дозволяють регулювати внутрішню частину шолома відповідно до форми вашої щелепи
ВЕНТИЛЯЦІЯ
вдосконалена система вентиляції ACS (Advanced Channeling Ventilation System) забезпечує дуже хороший потік повітря, таким чином зменшуючи вологість і підтримуючи оптимальну температуру всередині шолом
два вхідних отвори над козирком і один у щелепній частині доповнюються двома великими вихідними отворами в задній частині, завдяки яким повітря рівномірно розподіляється і тече всередині оболонки