Датчик EGT + втулка

Датчик EGT + втулка

Що Ви шукаєте?

Датчик EGT + втулка

В наявності
Код товару:
13394852603
4304,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом SEN-ECU-EGTTUL
Опис

Датчик EGT + втулка

вимірювання температури вихлопних газів Датчик EGT + втулка

датчик температури вихлопних газів (EGT, термопара типу K) продукт ідеально працює з комп'ютером ECUMASTER EMU.

на відміну від китайських датчиків, конструкція нашого зонда гарантує швидкий відгук на зміну температури і дуже високу термостійкість (броня з інконеля).

діаметр зонда 3 мм,

загальна довжина дроту в металевій оплітці 1,6 метра.

В комплект входить монтажна втулка з різьбленням M10x1 для спрощення обслуговування збірки деталей.

Датчик EGT - датчик температури вихлопних газів

у датчику EGT використовується резистор, який змінює свій опір з температурою. Електронний індикатор отримує сигнал від датчика і вказує на його температурне значення.

Високоточні датчики температури відпрацьованих газів є основним пристроєм, який реєструє параметри двигуна. Інформація, що передається через нього, дуже важлива при налаштуванні силових агрегатів. Контроль температури вихлопних газів і контроль її діапазону можуть захистити двигун від серйозної несправності.

індикатор EGT дозволяє перевірити умови в камері згоряння завдяки тому, що зонд розташований в колекторі відразу за виходом з циліндра, як можна ближче до голівки, постійно контролює параметри вихлопних газів, тому, наприклад, раптове зчитування підвищення температури повинно бути імпульсом для відпускання педалі газу, щоб привести до падіння EGT .

2270km і 2200nm-такою потужністю пишається наш demo Car Tsunami Bimoto Calibra, найшвидший двомоторний автомобіль в світі! Автомобіль, створений для гонок на 1/4 милі на частинах FMIC, розганяється від 0 до 300 км/год менш ніж за 10 секунд і протягом декількох сезонів оцінювався на найвищих щаблях подіуму. Ці факти підтверджують високу якість і довговічність наших деталей.

наші частини використовує сувора передня частина польського і Європейського дріфту: Павло Trela (Opel GT 870KM), Бартош Ostalowski (Nissan 200SX 1000KM), Адам Zalewski (BMW e30 900KM), Кароліна Піларчик (Nissan 200SX 750KM), Петро Козловські (BMW e30 600KM), Гжегож Hypki (BMW e30 650KM), Павло korpuliński (BMW E82 800km), Войцех ГВОЗДЕВИЧ (BMW E36 700km), Мацей Яркевич (Toyota Supra 750KM) і багато інших!

завдяки нашим компонентам багато гонщиків завоювали чемпіонські титули в основних лігах як польських (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), так і світових (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).

Scroll To Top