SE-T561L - Наконечник тяги TOYOTA AVENSIS III T27 08-18

SE-T561L - Наконечник тяги TOYOTA AVENSIS III T27 08-18

Що Ви шукаєте?

SE-T561L - Наконечник тяги TOYOTA AVENSIS III T27 08-18

В наявності
Код товару:
12977819752
2781,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Номер за каталогом SE-T561L
Номери замінних деталей A.B.S. 230909, BORG & BECK BTR5679, CTR CE0814, CTR CET-199, FIRST LINE FTR5679, FORMPART 4202085, GSP S071049, KAVO PARTS STE-9169, NPS T410A220, QUARO QS0950/HQ,
Оригінальний номер деталі NISSAN 45047-09320,
Опис
наконечник рульової тяги 555 SE-T561L

ТЕХНІЧНІ характеристики:

  • конусність: 1/6
  • Розмір конуса [мм]: 13,5
  • Розмір різьби: R-M12×1,25, R-M16×1,5
  • Сторона установки: зліва, зовні
  • Вага [кг]: 0,75
  • < /ul>

пропозиція стосується одного наконечника.

чи варто при ремонті автомобіля керуватися принципом парної заміни? Виявляється, в деяких випадках це навіть доцільно!

при заміні наконечника стержня необхідно встановити збіг. Перед заміною варто оцінити стан наконечника, який теоретично хороший, або найближчим часом вам не доведеться приходити в майстерню через його вибивання. Щоб не платити двічі за установку конвергенції, Заміна наконечників палиці повинна проводитися попарно.

цифра 5 в японській мові означає слово go. 555 - це постійне прагнення до досконалості, пам'ятаючи про власне коріння.

японські автомобілі відомі у всьому світі своєю надійністю. Вони пересуваються по всіх країнах світу по дорогах і бездоріжжю, від тропічного до арктичного клімату.

досягти 200 000 км пробігу своєї продукції в будь-якій точці світу-це мета Sankei Industry-власника бренду555 .

пропонуючи деталі, критично важливі для безпеки, немає місця для напівзаходів і виправдань, важлива тільки якість.

OE номери:

48521-G5125

увага!

іноді буває, що в одних і тих же моделях і вінтажах автомобілів використовувалися деталі з різними параметрами. переконайтеся, що ви вибрали правильну деталь, порівнявши її з технічними характеристиками, номерами OE і списком відповідних автомобілів.

Scroll To Top