номер MIZAR: 36452
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | 36452 |
| Стан | Новий |
|---|---|
| Номер за каталогом | 36452 |
номер MIZAR: 36452
використовувані в комплекті гідравліко-пневматичні циліндри дозволяють використовувати також існуючу пневматичну установку
комплект, призначений для установки в причіп Autosan d-47 і аналогічні з двома гальмівними осями (один привід на вісь). Пропонований комплект дозволяє адаптувати гальмівну систему причепа для роботи з тракторами з гідравлічною гальмівною системою.
в останнє десятиліття на ринку сільськогосподарської техніки з'явилося багато іноземних тракторів, які не мають пневматичних установок. Переважна більшість сільськогосподарських причепів, що використовуються в нашій країні, мають Пневматичні гальма, що унеможливлює їх безпечне з'єднання з тракторами без пневматики. Рішенням є установка пропонованого нами комплекту гідравлічних гальм причепа з запобіжним клапаном. На ринку є багато пропозицій з простими комплектами гідравлічних гальм. Недоліком таких найпростіших гідравлічних систем є відсутність можливості самостійно загальмувати причіп в разі його ненавмисного від'єднання від трактора. Цей недолік відповідно до положень НТ. умови допуску причепа до руху, перешкоджає законній реєстрації причепа і його використання на дорогах загального користування.
серцем пропонованої системи є спеціальний запобіжний клапан, автоматично активує гальма при ненавмисному відключенні причепа.
клапан встановлюється на торцевій Балці передньої візки причепа через кутовий кронштейн (не входить в комплект) . До цієї ж Балці також необхідно прикріпити опору двотактного роз'єму, штекер якого буде з'єднаний сталевим тросом зі шплінтом запобіжного клапана. В глибині передньої візки на доданому кріпленні необхідно встановити гідроакумулятор. У момент ненавмисного від'єднання причепа двотактний роз'єм від'єднується під дією ривка причепа. Шланг, що закінчується штепсельною вилкою Євро, потягнувши за собою трос, з'єднаний зі шплінтом клапана, переводить клапан в положення екстреного гальмування і витягує шплінт з клапана. Клапан в режимі екстреного гальмування з'єднує циліндри з гідроакумулятором, що призводить до спрацьовування гальм і зупинці від'єднаного причепа. Система сконструйована таким чином, щоб в момент від'єднання причепа жоден з елементів не був пошкоджений, і можна було підключити його знову.е>
за бажанням замовника можна модифікувати комплект і підігнати його під будь-яку причепи.