перед покупкою переконайтеся, що деталь підходить для вашого автомобіля
наші консультанти до ваших послуг
Стан | Відновлений |
---|
перед покупкою переконайтеся, що деталь підходить для вашого автомобіля
наші консультанти до ваших послуг
промитий корпус магловиці піддається піскоструминної обробці абразивним матеріалом в потоці стисненого повітря, який досягає важкодоступних місць, очищаючи його до голого матеріалу. Корпус маглів, що піддався піскоструминної обробці, виглядає як новий.е>
вода нагрівається в парогенераторі до 180 градусів Цельсія, Гарячий сухий пар емульгує жир, розчиняє бруд та інші домішки. Ця технологія дозволяє виключити необхідність використання хімічних засобів, безпечна для оператора, не залишає залишків препаратів на поверхні, що очищається. Тепло і пара діють як каталізатор, обмежуючи кількість хімічних речовин у процесі очищення, що є безпечним для навколишнього середовища.е> <вулик>
другий процес прання - це Ультразвуковий очищувач, де з важкодоступних куточків і тріщин видаляються всі нальоти і частинки пилку. Ультразвукові очищувачі створюють хвилі високого тиску, які, крім того, відрізняються дуже високою частотою. Таким чином, ви можете мити дійсно невеликі і важкодоступні місця. Звукова шайба може мати до десяти тисяч вібрацій за одну хвилину, це величезна кількість, яка визначає ефективність її роботи.е>
шліфування молдинга полягає в знятті з неї всіх пошкоджень типу корозії, точкової корозії і подряпин. Ретельна робота нашого фахівця гарантує тривалу роботу зубчастої рейки, по якій ковзають герметики і напрямні втулки. Це довгий і дорогий процес, тому, якщо він необхідний у випадку вашої магловки, він вимагає доплати, а без нього вся робота не має сенсу. Якщо планка маглів не несе ніяких пошкоджень, ми не збільшуємо витрати на регенерацію і обходимо цей процес.е> <вулик>
вимірювання зубчастої рейки необхідно для вибору ущільнень і напрямку рейки, де похибка дуже мала. Наступним етапом є антикорозійний захист гальванічним покриттям, яке одночасно є зміцненням поверхні і згладжуванням мікронерності, після чого герметик працює при високій температурі.е>
висококваліфіковані фахівці виготовлять будь-яку втулку, направляючу зубчасту рейку, нову різьбу та інші деталі, необхідні для регенерації маглів. Це дозволяє швидко відновлюватися, що є для нас одним з пріоритетів. Досвід і відмінні матеріали, які ми вдосконалюємо більше 10 років, гарантують довгу роботу рульового управління на просторі 200-300 тис.км. за умови герметичності гумових Кожухів магловника, так званого маншету. Герметики підбираються за розміром, а також по сумісності з першим монтажем.е> <вулик>
рульовий механізм перевіряється на діагностичному столі німецької фірми Krones AG. Тест проводиться під навантаженням 150 бар (в машині у нас близько 110 бар), на холодному і гарячому маслі для імітації роботи гідравлічної системи в різних умовах. Тільки такий пристрій імітує реальні навантаження і умови роботи, які виникають в екстремальні моменти роботи рульового управління. Діагностичний годинник і відповідна схема випробувань дозволяють вимірювати тиск при кожному положенні планки і зазор при кожному ударі колеса. Відсутність люфтів, рівна допомога в кожному напрямку роботи поршня гарантує безаварійну роботу будь магловки.е>
професійно виконана регенерація рульового механізму / маглів-це гарантія багаторічного використання, на відміну від покупки дешевих замін або старих деталей невідомого походження.е>
Приєднуйтесь до числа задоволених клієнтів.нам довіряють тисячі людей.
Якщо у вас залишилися які-небудь сумніви, зверніться до закладок внизу сторінки. Якщо у вас є питання, наші консультанти до ваших послуг.е>
дивіться відео як виробляються наші продукти:
<вулик>