RMCA,RMTA,RMRA,RMRB - Задня торсіонна балка, задня вісь, підвіска для Renault Megane і

RMCA,RMTA,RMRA,RMRB - Задня торсіонна балка, задня вісь, підвіска для Renault Megane і

Що Ви шукаєте?

RMCA,RMTA,RMRA,RMRB - Задня торсіонна балка, задня вісь, підвіска для Renault Megane і

В наявності
Код товару:
13650174440
12474,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Відновлений
Номер за каталогом RMCA,RMTA,RMRA,RMRB
Опис
купити балку безпосередньо у виробника
задня балка для Renault Megane і, задня балка відновлена-виробник Antalex.

на фото показаний предмет аукціону.

Балка в комплекті з поперечними важелями, торсіонними стрижнями, як на фото, але без гальмівної системи і амортизаторів (необхідно встановити зі своєю). .

продається балка виготовлена в нашій компанії в професійному процесі виробництва із застосуванням високоякісних машин і обладнання відомих виробників, спеціального обладнання, призначеного для розбирання і складання, деталей найвищої якості, перевірених багаторічним досвідом.

такий спосіб виробництва гарантує багаторічну безперебійну експлуатацію пропонованої до продажу балки.

!!!для виробництва ми використовуємо тільки оригінальні фірмові запасні частини, постачальники компонентів для першої збірки !!!

!!!Ми продаємо пропоновану балку без застави і необхідності повернення використаної балки !!!

пропозиція відноситься до балки для:
  • Renault Megane&hatchback чотирисмугова балка - трикутна з ABS і без ABS (1)
  • Renault Megane & hatchback кругла балка з ABS і без ABS (2)
  • Renault Megane & sedan (classic) чотирисмугова балка - трикутна з ABS і без ABS (1)

стан: новий регенерована

!!! Будь ласка, вкажіть VIN автомобіля після покупки в формі поставки, щоб уникнути неправильного вибору деталей. !!!

довідкові номери деталей

ANTALEX / INTER CARS (FORTUNE LINE) / ELIT Польща

  • RMCA / FZB036 / ANTRMCA
  • RMTA / FZB037 / ANTRMTA
  • RMRA / FZB039 / ANTRMRA
  • RMRB / fzb040 / antrmrb
  • < /ul>
опис виробничого процесу:
  • балка має перераховані металеві та гумові втулки (1) для нових (оригінальних Hutchinson)
  • Балка перевірена на геометрію (2)  (не крива - часте захворювання б/у балок)
  • опорні рами балок піскоструминна обробка і пофарбовані  (матовий чорний)
  • торсіонні стрижні (3)  спеціально відбираються і перевіряються на придатність для подальшої експлуатації, це оригінальні старі стрижні, охоплені 2 – річним шумом. як і весь промінь. Для ремонту ми не використовуємо нові торсіонні стрижні, заміни через їх погану довговічності (вони швидко деформуються), в свою чергу, нові, оригінальні коштують дорого, тому прийняте нами рішення щодо використовуваних для ремонту торсіонних стрижнів дозволяє виконати його за розумною ціною одночасно взяти на себе відповідальність за нього протягом 2 років.
  • осі коліс (4) перевірені, чи не викривлені
  • відкалібровані всі різьби (5)щоб не було проблем при монтажі балки
Фотогалерея продукту