Renault Espace бензин (1997-2003) - цілодобове керівництво по ремонту

Renault Espace бензин (1997-2003) - цілодобове керівництво по ремонту

Що Ви шукаєте?

Renault Espace бензин (1997-2003) - цілодобове керівництво по ремонту

В наявності
Код товару:
14981805399
3616,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Вага продукту з упаковкою 0,66 кг
Стан упаковки оригінальний
Марк Renault
Рік випуску 2003
Назва Renault Espace (1997-2003)
Мова видання німецький
Опис

УВАГА! Останнього примірника немає в наявності!

- польсько-німецький та німецько-польський автомобільний словник (містить 9000 термінів у німецько-польській частині) може бути корисним у користуванні цією книгою - доступний на іншому аукціоні в магазині SAMTER,

- книга заводська НОВА , оригінал, паперова - немає в польськомовній версії ,

- ... 

- Запрошую до швидких покупок

- ЗНАННЯ ДЛЯ ВАШИХ КОЛІС ©

Renault Espace benzynowe (1997-2003) - instrukcja napraw 24h

Renault Espace (1997-2003) з бензиновими двигунами :

    2.0 - 8V (115 HP) F3R - до 2002 року;

    2.0 - 16V (140 HP) F4R - 1999-2003;

    2.9 - V6, 24V (190 HP) L7X - до 2002 року;

    3.0 - V6, 12V (167 HP) Z7X - до 2002

- керівництво по ремонту, експлуатації та технічному обслуговуванню (так званий workshop book), німецька мова, Bucheli Verlag 2003, 184 сторінки A4

           - містить:

 – ідентифікація автомобіля,

 - технічні дані, вага та розміри,

 - дані та періоди роботи,

 - нормативні та ремонтні дані,

 - таблиці несправностей і методи їх усунення,

 - монтаж і демонтаж окремих елементів,

 - технологія ремонту компонентів,

 - електричні схеми,

- докладний і вичерпний сервісний посібник, корисний як при простому обслуговуванні, так і при складному ремонті (ремонтні розміри, допуски, зазори, моменти затягування різьбових з'єднань)

- містить докладні покрокові описи, корисні як для ремонтних майстерень, так і для окремих користувачів

- багато ілюстрований сотнями фотографій і малюнків (поперечних і складених),

- код товару: BU-1270

- опис видавця:

Viele Explosionszeichnungen und detailgetreue Abbildungen vermitteln leicht verständlich die wesentlichen Bauelemente der Fahrzeugtechnik.

Die Handbuchreihe bietet Ihnen:

· Logische Arbeitsbeschreibungen

· Übersichtliche Zeichnungen

· Präzise Bilderklärungen

· Praktische Erfahrungen des Autorenteams (Motor, Getriebe, Antrieb, Fahrwerk, Bremsen, США)

 

Im blauen Anhang:

· Die wichtigsten Daten

· Die wichtigsten Anzugsdrehmomente

· Die wichtigsten Einstellwerte

· Viele Schaltpläne

 

 ©

[Код продукту: wDu2X94fIs XQWxJuTLaK HnfjMoTCgs b1]

Scroll To Top