усуває пошкодження прокладки головки
просте рідкий засіб, який є рішенням для перегоріла прокладки головки. Сумісний з більшістю типів охолоджуючих рідин і транспортних засобів з рідинною системою охолодження.
Steel Seal ™ виправить всі види несправностей прокладки головки:
- перегорілі прокладки головки блоку циліндрів
- деформовані головки циліндрів
- тріснуті блоки
- опущені втулки циліндрів
сумісний з більшістю типів охолоджуючих рідин і транспортних засобів з рідинною системою охолодження.
Steel Seal ™ працює на всіх типах транспортних засобів , включаючи автомобілі, Мотоцикли, автобуси, пікапи, автомобілі 4x4, трактори, вантажівки і човни.
скільки STEEL SEAL™ вам знадобиться?автомобілям з двигунами об'ємом до 2,5 літра потрібна тільки одна пляшка Steel Seal™, моторам 2,5-4,0 літра-дві, а моторам понад 4,0 літра-три пляшки продукту.
розмір двигуна пляшки
до 2,5 л 1 шт.
до 4,0 літрів 2шт.
більше 4,0 літрів 3шт.
-- часті питання чи дійсно Steel Seal™ працює?Коротше кажучи, Так, але вам не потрібно вірити нам на слово.
Steel Seal ™ користується великим визнанням, про що свідчить величезна кількість постійних клієнтів, а також численні галузеві нагороди.
ми не стверджуємо, що Steel Seal™ виправить будь-яке пошкодження прокладки головки. Іноді це може бути занадто серйозним. Однак, якщо ви виявите проблему відносно рано, Ми гарантуємо, що на ринку немає другого такого продукту з більш високою ефективністю.
чи може Steel Seal™ заблокувати або засмітити систему охолодження?Steel Seal™ не блокує і не забиває систему охолодження. Він також не завдає ніяких пошкоджень автомобілю. На відміну від інших продуктів з аналогічними властивостями, Steel Seal™ не містить волокнистого матеріалу. Навпаки, він заснований на термохімічному процесі зв'язування для герметизації витоку в пошкодженій прокладці головки.
з чого складається Steel Seal™ ?Steel Seal ™ складається з декількох хімічних речовин, які при поєднанні у відповідних умовах утворюють міцне і міцне, як сталь, ущільнення. Основною перевагою Steel Seal™ є довговічність ущільнення. У процесі ця формула створює ідеально міцне ущільнення, яке на молекулярному рівні близьке до різних типів металів у двигуні, так що це ущільнення розширюється і стискається аналогічно двигуну. Це головна перевага Steel Seal™. Формула Steel Seal™ постійно вдосконалюється, щоб забезпечити максимальну довговічність ремонту і максимальну ймовірність успіху.
-- використання STEEL SEAL™ ремонт перегоріла прокладки головки в 3 простих кроки...1. Переконайтеся, що двигун холодний, і зніміть кришку радіатора. Налийте Steel Seal™ прямо в радіатор і знову встановіть кришку, добре затягнувши її. Примітка: Якщо у вас немає кришки радіатора, налийте рідину прямо в розширювальний бачок.
2. Встановіть нагрівання та повітродувку на максимум. Запустіть двигун і збільште температуру в автомобілі. Після того, як автомобіль досягне робочої температури, залиште його на 30 хвилин. Вимкніть автомобіль і дайте йому повністю охолонути. При необхідності долийте охолоджуючу рідину / воду, після чого щільно затягніть кришку радіатора.
3. Залиште Steel Seal™ в системі і керуйте автомобілем як зазвичай.
додаткові примітки: якщо ви вводите Steel Seal™ через розширювальний бачок, переконайтеся, що в ньому достатньо місця, щоб Steel Seal™ потрапив безпосередньо в систему охолодження, а не залишився тільки в розширювальному бачку.
для досягнення найкращих результатів:
- якщо ви вже пробували інші продукти нижчої якості, промийте систему охолодження чистою водою, попередньо від'єднавши нижній шланг радіатора.
- не використовуйте промивний агент. Після Промивання системи знову підключіть нижній шланг радіатора.
додаткові інструкції в разі зворотного тиску:наступні інструкції призначені для людей, у яких є проблеми з великою кількістю зворотного тиску в системі охолодження, зазвичай проявляються у вигляді бульбашок і бульбашок повітря в розширювальному бачку або через повітря, що проходить через кришку радіатора.
інструкції для професійних механіків:- знайдіть циліндр, що викликає булькання в розширювальному бачку або протитиск (знімайте свічки запалювання по одному, поки булькання не припиниться і бульбашки повітря не зникнуть).
- перед запуском двигуна витягніть свічку запалювання або форсунку з циліндра, через яку в розширювальному бачку булькало або створювалося протитиск. Якщо можливо, від'єднайте лінію інжектора від цього циліндра. Це обмежить кількість незгорілого палива, що надходить у камеру згоряння.
- виконайте крок № 2 (Як в інструкції вище)але зі свічкою запалювання / інжектором. Коли двигун автомобіля охолоне, встановіть всі деталі на місце і знову запустіть двигун, щоб переконатися, що бульбашки припинилися.
інструкції для тих, хто не займається механікою транспортних засобів:
- якщо ви не можете знайти свічку запалювання / інжектор, що відповідає за зворотний тиск, запустіть двигун при більш низькому рівні охолоджуючої рідини (до верхньої частини сердечника радіатора) і при знятій кришці радіатора або при знятій кришці розширювального бачка при ледь видимої рідини.е>