Відстань Eibach Pro-прогулянка Suzuki GRAND VITARA і

Відстань Eibach Pro-прогулянка Suzuki GRAND VITARA і

Що Ви шукаєте?

Відстань Eibach Pro-прогулянка Suzuki GRAND VITARA і

В наявності
Код товару:
13304396785
10101,00 грн
Основні параметри
Докладніше
Стан Новий
Опис
Eibach Pro-Spacer Suzuki GRAND VITARA і кабріолет (GT) (S90-8-20-002)

Рік випуску: 03.1998 - 07.2003

об'єм двигуна: 1.6 4x4 (SQ 416),2.0 4x4 (SQ 420)

діаметр центруючого отвору: 108 мм

відстань між отворами: 5x139,7 мм

розширення на вісь: 40 мм

Тип розпірок: система 8

розміри оригінального гвинта: < /B> M12x1. 25

сертифікат: з сертифікатом TUV

колір: сріблястий

розширювальні прокладки є ідеальним доповненням до комплектів Pro-Kit або Sportline. З Eibach Pro-Spacer автомобіль набуває ще більш спортивного вигляду, тому що тільки так диски і шини фактично заповнюють колісні арки. Оптимізація колії не тільки покращує зовнішній вигляд, але також зменшує крен кузова і покращує керованість.

Pro-Spacer доступні в різних варіантах від 5 до 30 мм, щоб в залежності від ваших коліс і переваг розмістити їх саме там, де вони гарантують спортивний вигляд і кращі характеристики. Особливо для багатьох серійних дисків установка відповідного комплекту Pro-Spacer оптично покращує автомобіль і його продуктивність до такої міри, що покупка нових коліс стає непотрібною.

ми залишаємо вибір відстаней користувачеві, тому що без доступу до автомобіля ми не можемо оцінити, яке розширення буде оптимальним для даної моделі, при використанні певного розміру коліс. Щоб вибрати ВІДСТАНЬ, необхідно перевірити, яка максимальна ширина відстані можлива для установки. Вимірювання полягає в тому, щоб вивести вертикальну площину від зовнішнього краю кола і перевірити лінійкою, наскільки великий зазор залишається до лінії колісної арки.

опис про-Розпірки "System 8":

  • У комплект входять дві проставки, прикручені до маточини (комплект на 1 вісь)
  • проставки не мають центруючого фланця
  • Можливість розширення осі на 30 – 90 мм (товщина проставок 15-45 мм) < /li >
  • проставки прикручуються до маточини кріпильними гайками, що входять в комплект. Колесо пригвинчуємо до відстані серійними гвинтами
технічні Примітки:
  1. Використання та рекомендації для конкретного автомобіля слід перевірити в документації по продукту. Він доступний для ознайомлення за адресою: сайт Eibach.
  2. загальні зауваження по відстанях: відстані Eibach створюються на основі серійних колісних дисків. При використанні змінних або обмежених колісних дисків, зокрема версій з фіксованими на маточині штифтами (кріплення коліс на гайки), необхідно перевірити, чи відповідають диски необхідним технічним умовам. У разі модифікацій, виконаних в автомобілі або додатковому обладнанні (це також відноситься до оригінальних продуктів, пропонованих виробником автомобіля за бажанням!) такі як посилена Гальмівна система, кріплення коліс на один, центральний отвір, спортивна підвіска, установка LPG і т.д. - не виключено, що збірка наших виробів буде неможлива. Повідомляємо вам, що чим більше розмір дисків, тим більш чутливо буде реагувати Рульове управління після установки проставок (наприклад, через вібрацію) в разі поганої балансування коліс.
  3. технічний прийом відповідно до § 21-у Німеччині та інших європейських країнах необхідно отримати дозвіл на встановлення дистанцій в організації TÜV. Якщо це необхідно у вашій країні, будь ласка, зв'яжіться з найближчим сертифікаційним центром для отримання інформації про вимоги та вартість.
  4. прокладки повинні бути встановлені вручну-уникайте використання електричних або пневматичних інструментів, так як в деяких випадках це може привести до неоптимального розміщення відстаней, що може бути причиною виникнення неприємних вібрацій під час руху.
  5. З березня 2011 року використання про-проставочних проставок в поєднанні зі сталевими дисками заборонено, якщо інше не передбачено затвердженням.
  6. Видаліть всі центрирующие і монтажні елементи з поверхні маточини (кріпильні гвинти, супорти або кільця з гальмівного диска або барабана).
  7. центрування колеса тільки на штифтах / болтах. Необхідно збалансувати колеса, встановлені на автомобілі!!!

каталог фотографії, окремі посилання можуть незначно відрізнятися в реальності.

Scroll To Top